Skip to main content

Unlockcode nog steeds niet ontvangen

  • February 7, 2012
  • 3 reacties
  • 1208 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Goedemiddag, Herhaalde aanvraag

Ik heb u nu al 2x eerder de IMEI code gestuurd, maar ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen van u, terwijl dat wel was beloofd!

De IMEI is: 358077041809886, volgens de factuur: 335014752

Dit was op: 19 en 24 oktober.

Ik zou het heel fijn vinden, om nu alsnog de unlockcode van u te ontvangen.
Groeten, Wim

3 reacties

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • February 8, 2012
Welkom op het forum wiwelise,

Ik heb de unlockcode je kunnen achterhalen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste unlockcode.

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • August 27, 2012
Het feit, dat ik op de forum mijn klacht moet herhalen. Vind ik toch triest.

Ik wacht al meer dan 2,5 maand op een unlockcode. Ticketnummer #120836

Wat voor Service Level Agreement sluiten jullie daar af? Zolang wachten en de klant niet informeren.

Groet

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • September 4, 2012
Welkom op het forum Kamaya,

Je ticket staat nog steeds open zie ik. Ik heb de betreffende medewerker gevraagd om hier achter aan te gaan. Ik vind het vervelend dat je hier lang op moet wachten. We zijn je echter niet vergeten. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex