Goedemiddag, Herhaalde aanvraag
Ik heb u nu al 2x eerder de IMEI code gestuurd, maar ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen van u, terwijl dat wel was beloofd!
De IMEI is: 358077041809886, volgens de factuur: 335014752
Dit was op: 19 en 24 oktober.
Ik zou het heel fijn vinden, om nu alsnog de unlockcode van u te ontvangen.
Groeten, Wim
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum wiwelise,
Ik heb de unlockcode je kunnen achterhalen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste unlockcode.
Groetjes,
Alex
Ik heb de unlockcode je kunnen achterhalen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste unlockcode.
Groetjes,
Alex
Het feit, dat ik op de forum mijn klacht moet herhalen. Vind ik toch triest.
Ik wacht al meer dan 2,5 maand op een unlockcode. Ticketnummer #120836
Wat voor Service Level Agreement sluiten jullie daar af? Zolang wachten en de klant niet informeren.
Groet
Ik wacht al meer dan 2,5 maand op een unlockcode. Ticketnummer #120836
Wat voor Service Level Agreement sluiten jullie daar af? Zolang wachten en de klant niet informeren.
Groet
Welkom op het forum Kamaya,
Je ticket staat nog steeds open zie ik. Ik heb de betreffende medewerker gevraagd om hier achter aan te gaan. Ik vind het vervelend dat je hier lang op moet wachten. We zijn je echter niet vergeten. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Je ticket staat nog steeds open zie ik. Ik heb de betreffende medewerker gevraagd om hier achter aan te gaan. Ik vind het vervelend dat je hier lang op moet wachten. We zijn je echter niet vergeten. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.