.

Beantwoord

Traag internet op htc desire

  • 13 June 2013
  • 4 reacties
  • 8772 Bekeken

Badge
hallo,

Ik ben nu een aantal maanden lid van simyo. Wat mij opvalt is dat ik in het begin veel sneller internet heb. De laatste tijd heb ik nooit meer een 3g verbinding en haal ik een snelheid van 7kb/s. Volgens de postcodecheck zou ik hier in Groningen makkelijk 3g moeten halen, en de beloofde 2mb/s. 

Hoe komt het dat het internet trager is?
icon

Beste antwoord door Charlene 14 June 2013, 09:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Laatst de telefoon al opnieuwd opgestart zonder resultaat....
Badge +8
hallo,

Ik ben nu een aantal maanden lid van simyo. Wat mij opvalt is dat ik in het begin veel sneller internet heb. De laatste tijd heb ik nooit meer een 3g verbinding en haal ik een snelheid van 7kb/s. Volgens de postcodecheck zou ik hier in Groningen makkelijk 3g moeten halen, en de beloofde 2mb/s. 

Hoe komt het dat het internet trager is?


Laatst de telefoon al opnieuwd opgestart zonder resultaat....

Hoi casperbaas,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je je simkaart misschien al in een ander toestel kunnen proberen, om te kijken hoe snel je internet dan is?
Ik heb de internetoptie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Kun je je toestel even helemaal uitschakelen en daarna weer inschakelen om te kijken of dat iets heeft opgeleverd?
Ik ontvang ook graag de postcode waar je dit ervaart, dan kan ik nakijken of daar misschien werkzaamheden plaatsvinden.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo,

Blijkbaar heeft dat geholpen, ik haal nu snelheden van 1283kbps, wat dus een stuk sneller is. De postcode was 9736.
Daarnaast heb ik zelf ook wat veranderd in de instellingen van mijn mobiel, ik had de APN's vernieuwd. Weet niet of dat geholpen heeft, maar het mooie is dat het nu weer goed is, bedankt!
Badge +8
Hallo,

Blijkbaar heeft dat geholpen, ik haal nu snelheden van 1283kbps, wat dus een stuk sneller is. De postcode was 9736.
Daarnaast heb ik zelf ook wat veranderd in de instellingen van mijn mobiel, ik had de APN's vernieuwd. Weet niet of dat geholpen heeft, maar het mooie is dat het nu weer goed is, bedankt!


Hoi casperbaas,

Dat is fijn om te horen, daar kun je wat mee. :)

Denk je dat je het forum nu vaker gaat gebruiken?

Groetjes,
Charlene

Reageer