.

Beantwoord

Telefoonnummers van contacten weg? Contacten zelf heb ik nog wel, wat nu?

  • 19 June 2014
  • 5 reacties
  • 4918 Bekeken

Badge
Hallo

Omdat ik mijn mobiel weer terug naar fabrieksinstelling heb gezet, heb ik eers al mijn contacten overgezet naar mijn sd card.
Nu zie ik al mijn contacten nog wel in mijn lijst staan maar de telefoonnummers zijn verdwenen?
rara hoe kan dat...en hoe los ik het op?

greetsss Juutje
samsung s2 lite
icon

Beste antwoord door Kim 20 June 2014, 14:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi juutje74, welkom op het forum van Simyo! :)

Ai, dat klinkt als een vervelend probleem en ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het overzetten van je contacten naar je SD card als ik het zo hoor :(

Heb je niet misschien ook je contacten gesynchroniseerd met een Gmail-account, dan kan je ze namelijk vanaf daar weer terugzetten :)

Anders hoop ik dat er andere forumgebruikers zijn die misschien nog handige tips voor je hebben om ook de nummers weer tevoorschijn te toveren bij de contacten 🙂
Badge
probleem is weer opgelost met behulp van de chat helpdesk van samsung.
Badge +6
Hoi juutje74,

Ah dat is fijn om te horen! 🙂

Wat was de oplossing?
Badge
oplossing was dat mijn contacten in mijn bestanden stonden, en vandaar uit kon ik ze terug zetten.
Badge +8
Hoi juutje74,

Ik ben blij om dat te horen.
En fijn dat je het hier nog even hebt kunnen vermelden. Mocht iemand dan een keer tegen hetzelfde aanlopen, dan is hier de oplossing nu ook te vinden :)
Heeft het terugzetten naar fabrieksinstellingen ook geholpen voor je oorspronkelijke probleem?

Groetjes,
Charlene

Reageer