Skip to main content
Beantwoord

Telefoon binnen zelfde actieperiode 72 euro duurder kan dit zomaar?

• February 5, 2026
  • 7 reacties
  • 49 Bekeken

Ben al paar jaar klant bij simyo.

Mocht nu verlengen .

Zag de actie met samsung S25 FE en gratis nieuwe tablet erbij . Actie tm 8 februari. 

Ik keek hiervoor afgelopen maandag bij Simyo op de app…

Ik wilde graag de 256GB versie . 528 euro.

Deze was momenteel niet leverbaar. 

Advies van medewerker om donderdag nog eens te kijken dan zouden er nieuwe binnen komen. 

Ik gedaan en ja deze versie zat er nu bij , alleen kwamen de kosten nu op 600 euro , 72 euro duurder in zelfde actie periode in 2 dagen tijd …

Voel me een beetje belazerd ...!!!!!

Wat vinden jullie en vooral wat vind Simyo hier zelf van , die zullen ook meekijken hier vermoed ik?

Mvgr Jeroen 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@jeetje30 voor mobiele telefoons gelden dagprijzen, dus kan vandaag X kosten, morgen Y en overmorgen Z, dus goedkoper of duurder, net als de goud- en koffieprijs.

Dat geldt bij alle winkels die telefoons verkopen is mijn persoonlijke ervaring voor een paar jaar terug.

7 reacties

JanD
  • antwoord
  • February 6, 2026

Beste ​@jeetje30 voor mobiele telefoons gelden dagprijzen, dus kan vandaag X kosten, morgen Y en overmorgen Z, dus goedkoper of duurder, net als de goud- en koffieprijs.

Dat geldt bij alle winkels die telefoons verkopen is mijn persoonlijke ervaring voor een paar jaar terug.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 6, 2026

Hoi ​@jeetje30,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de prijs binnen dezelfde actieperiode is verhoogd. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

Zoals ​@JanD aangeeft, kunnen prijzen en aanbiedingen op onze website tussentijds veranderen, ook binnen een lopende actie. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met voorraad, inkoopprijzen of aanpassingen in acties. De prijs die op het moment van bestellen op de website staat, is daarbij altijd leidend.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid over hoe dit verschil is ontstaan.
Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • February 6, 2026

Hoi JanD ,

Danku voor uw bericht .

Het klopt idd dat zie ik nu ook .

Alleen vind ik het nog steeds erg vervelend .

Simyo is toch zo'n grote jonge samen met Kpn.

Als je dezelfde telefoon nu vergelijkt bij bv Ben , Odido en Vodafone,  scheelt het 150 euro.

En zoals ik beschrijf afgelopen maandag tegen nu donderdag bij Simyo is deze 72 euro duurder geworden ...daar zou Simyo toch iets in kunnen betekenen?  Ipv helaas voor u .....?

Het blijft een dingetje …

Groet jeroen 

JanD
  • February 6, 2026

Zo werkt sommige handel nu eenmaal ​@jeetje30 , als Simyo of welke telefoonwinkel dan ook, duurder in moet kopen, gaat het ook weer duurder verkocht worden.

Zeker artikelen waar (veel) chips, en dan bedoel ik niet Lays😎, in verwerkt zitten, werkt helemaal met dagprijzen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • February 6, 2026

Het mag dan wel zo werken, maar ik vind dat een actie die duidelijk tijdelijk is eigenlijk dezelfde prijzen moeten hebben gedurende de hele actie. 
Ondernemers risico dus.

Maar goed, ik werk niet bij Simyo.

• auteur
  • Beginner
  • February 6, 2026

Nou idd dat bedoel ik .…

Dankjewel voor uw antwoord …

Fijn dat u het met me eens bent

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • February 6, 2026

Dank je. Helaas heb je daar weinig aan.