.

Beantwoord

SimyoApp voor Android?

  • 29 April 2012
  • 30 reacties
  • 15345 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Is of komt er misschien nog een Simyo App, waarin je actuele tegoed en verbruik (minuten, smsjes, dataverbruik) worden weergegeven? Zo ja, wanneer dan

Ik moet zeggen dat ik regelmatig via de website check, maar ik vroeg me af of dit ook makkelijker kan?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Manisha 3 May 2012, 12:17

Bekijk originele reactie

30 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Inderdaad de Simyo App staat sinds vandaag (16 mei 2013) in de playstore. Is dit ook de bedoeling?
Badge +6
Inderdaad de Simyo App staat sinds vandaag (16 mei 2013) in de playstore. Is dit ook de bedoeling?

Hoi Martijn®,

De app is voor anroid al te downloaden. Je kan je feedback voor de app geven in dit topic.
Hallo. ik heb pas een Samsung Galaxy S4 met een prepaid kaart en ik heb de KPN app van google play geïnstalleerd dit werkt bij mij prima en het verbruikt klopt precies met het geen wat op mijn Simyo staat.
Badge +8
Hallo. ik heb pas een Samsung Galaxy S4 met een prepaid kaart en ik heb de KPN app van google play geïnstalleerd dit werkt bij mij prima en het verbruikt klopt precies met het geen wat op mijn Simyo staat.

Hoi Kees52,

Heb je de KPNMBmeter? Of nog een andere app? Dat is wel heel handig dat je die gewoon kunt gebruiken. Goede tip voor andere Prepaid klanten :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Alleen even een Simyo logo erin en klaar is kees 🙂

Reageer