.

Beantwoord

Samsung S3 Mini laadt niet op, wat kan er mis zijn?

  • 10 July 2015
  • 4 reacties
  • 934 Bekeken

Badge
Gisternacht laadde ik mijn telefoon op zoals gewoonlijk. De volgende ochtend wilde hij niet meer aan. Na gepruts met andere laders (ik dacht namelijk dat het aan mijn oplader lag) heb ik mijn mobiel naar de lokale 'telefoon boer' gebracht en hij gaf mij een nieuwe batterij. Volgens hem was de batterij kapot.

Vannacht wilde ik mijn telefoon weer opladen, maar dat doet hij niet. In het begin gaf hij nog aan dat hij aan het opladen was maar na een paar keer de lader in en uit te steken, geeft hij niet meer aan dat hij oplaadt. Bij verschillende laders geeft hij ook niks meer aan. Wat kan er mis zijn? Ik heb mijn mobiel voor de zekerheid uitgeschakeld.
icon

Beste antwoord door Ray 10 July 2015, 10:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Denk dat je telefoon defect is. Kan bijvoorbeeld de connector van de lader zijn. Maar ik ben geen techneut dus dat is een wilde gok zonder de telefoon zelf te zien.

Ik zou er mee naar een erkende telecomwinkel gaan.

Maar hoe lang heb je de telefoon? Dit vraag ik i.v.m. garantie en eventuele wettelijk bepalingen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Esth3tica, welkom op het Simyo forum!

Vervelend dat je telefoon het niet doet 😞 Het lijkt er op dat die defect is.

Ook ik ben net als Raytje geen techneut. Hij stelt een aantal belangrijke vragen als: hoelang je je telefoon al hebt. En heb je hem in een winkel gekocht? Anders kun je daar naartoe gaan met je telefoon om hem na te laten kijken :)

@Raytje; dankjewel voor je fijne hulp 😃
Reputatie 7
Badge +9
En Esthetica? Ik heb ook een mini lll in mijn collectie.
Mij lijkt het ook dat er iets in de laadvoorziening niet klopt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi de leon,

Bedankt voor je toevoeging. Ik ben benieuwd naar de bevindingen van Esth3tica.

Reageer