.

Samsung Galaxy S2


Badge
Hallo Simyo,

Ik heb vanmiddag rond een uurtje of 4 internet aangezet via de website, en er staat dat internet gelijk actief wordt. Ik heb Ja gestuurd naar 1300 maar krijg een berichtje terug dat er geen configuratie mogelijkheden zijn voor mijn toestel.

Ik heb verschillende keren handmatige configuraties geprobeerd die dit forum aangaf, dit gaf geen succes.

Mijn vraag was of U ergens kan zien of alles goed is geactiveerd aan Simyo zeide, en of U de configuratie details kan posten in deze thread.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr Ivar Sanders

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ivar Sanders,

Allereerst hebben we in ons systeem gekeken om na te gaan of de instellingen op het netwerk goed staan. Deze staan allemaal correct. Waarschijnlijk staan de instellingen op je toestel nog niet goed. Je toestel draait op het Android besturingssysteem. Dit systeem kan geen sms configuratie ontvangen. Voor de juiste instellingen voor je toestel kun je het beste in dit topic een kijkje nemen. Graag hoor ik van je of het is gelukt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Graag een correcte url !
Badge +6
Beste Martijn R,

Hier onder vind je de juiste instellingen voor je telefoon.

• Startscherm.
• Kies Applicaties.
• Kies Instellingen.
• Kies Draadloos en netwerk.
• Kies Mobiele netwerken.
• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.
• Kies Namen toegangspunten.
• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN laten bewerken).
• Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt.
• Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
• Bij APN, voer internet in.
• Bij Proxy, voer niets in.
• Bij Poort, voer niets in.
• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
• Bij Wachtwoord, voer niets in.
• Scroll naar beneden.
• Bij Mobiele landcode, voer 204 in.
• Bij Mobiele netwerkcode, voer 08 in.
• Bij Verificatietype, kies PAP.
• Bij Type toegangspunt, kies internet.
• Kies de menu-toets.
• Kies Opslaan.

Kies Mobiel Internet en vink deze aan.
Keer terug naar het Hoofdmenu.

Startpagina instellen

• Kies Internet.
• Kies de menu-toets en kies Meer.
• Kies Instellingen.
• Scroll naar beneden.
• Kies Startpagina instellen.
• Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.
• Keer terug naar het Startscherm.

Startscherm.
Zet de Samsung Galaxy S II uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.
Ik heb al bij diverse Samsung toestellen gekeken hoe ik het mobiele internet op mijn
Samsung Galaxy Pocket moet instellen. Ik krijg het niet aan de praat!
Wie geeft hulp?
Het probleem is ondertussen opgelost! Alles werkt naar behoren.....:D
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gerbert,

Ik heb je privé bericht ook net beantwoord, maar ik lees hier nu dat het is opgelost. Goed om te horen.

Groetjes,

Alex
Ja, Alex.....ik had de knop "internet" nog niet "aan" staan. Was in de veronderstelling dat dit automatisch zou gaan. Daarna even met behulp van het topic over de android toestellen het APN ingesteld en hop....alles in de lucht. Toch jammer dat dat niet geautomatiseerd kan worden, zou toch een stuk eenvoudiger zijn voor heel veel mensen.
Reputatie 7
Gerbert,

Wat denk je van de kosten als internet geautomatiseerd aan zou gaan staan. Ik persoonlijk moet er niet aan denken. Stel je voor dat je alleen een bel/sms-bundel atneemt, maar je toestel zet zelf internet aan. Je toestel heeft veel software en applicaties die maar wat graag het internet op wil, noem bijvoorbeeld een weerapp. Dan gaat de teller lopen. En dan wel tegen de 'buiten-bundel-kosten'.......

Nee hoor, laat maar lekker een handmatige instelling wezen. Dit zal heel veel gebruikers heel veel kosten schelen.
Hallo Simyo,

De internet doet het niet op mijn Samsung Galaxy S Plus.  Kunnen jullie me vertellen hoe moet ik dat instellen??? Ik heb alles dat IK weet geprobeerd.

Bedank!
Badge +6
Hoi Miventafridda,

Welkom op het forum!
Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor het internet voor je toestel.
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt Natascha, namens Miventetc. 😃
Ik wik Android 404 op m'n S2 installeren, maar op een of andere manier schijnt dat provider afhankelijk geinstalleerd of juist niet geinstalleerd te kunnen worden. Is Android 404 al beschikbaar binnen Simyo en zo ja, wie kan me dan vertellen hoe ik dat installeer? Via 'Kies'  lukt het niet.
Reputatie 4
Badge +8
Even geheel terzijde en staat dus los van je vraag, maar Samsung Kies sucks.
Maar wil het wel even kwijt.
Verwijder het maar mods als het nietnpast.
Badge
Hoi Naabru,

Android 404 is een update van het besturingssysteem van je toestel. Als sim-only provider bieden we deze diensten niet aan en hebben er helaas ook geen informatie over.

Reageer