Skip to main content

.

Ik heb zojuist roaming geactiveerd.... in mijn instellingen veranderd wat gedaan moet worden...telefoon opnieuw opgestart... (hij geeft overal aan dat internet in het buitenland aanstaat). Maar ik krijg toch geen internet in het buitenland... hoe kan ik dit oplossen?

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Thoma045 :

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming


Hoi @Thoma045,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in het buitenland!

Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is waarschijnlijk de reden dat je geen internetverbinding hebt in het buitenland. Ik zal je daarom kosteloos een nieuwe simkaart versturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit voor je. 

Verder heb ik voor nu je internetoptie gereset, dit zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Je kunt je telefoon het beste uitschakelen voor 15 minuten zodra je dit leest en zodra je je telefoon opnieuw hebt opgestart kun je uittesten of je weer even internetverbinding hebt. 🙂

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer