.

Beantwoord

Probleem Sony Ericsson arc S

  • 6 November 2013
  • 5 reacties
  • 7511 Bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn sony ericsson arc s en hoop eigenlijk dat iemand mij hier helpen kan?
Het probleem is: De telefoon stond aan en de batterij was nog 3 kwart vol. Een kwartier later keek ik weer en toen stond de telefoon uit. Maar nu wil de telefoon niet meer aan ook niet als ik hem geforceerd wil opstarten. En als ik de oplader er in steek gebeurd er ook helemaal niks.

Wie heeft enig idee wat ik nog kan doen.
icon

Beste antwoord door Charlene 7 November 2013, 11:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn sony ericsson arc s en hoop eigenlijk dat iemand mij hier helpen kan?
Het probleem is: De telefoon stond aan en de batterij was nog 3 kwart vol. Een kwartier later keek ik weer en toen stond de telefoon uit. Maar nu wil de telefoon niet meer aan ook niet als ik hem geforceerd wil opstarten. En als ik de oplader er in steek gebeurd er ook helemaal niks.

Wie heeft enig idee wat ik nog kan doen.


Hoi Theun,

Welkom op het forum :)

Dat klinkt niet goed 😞 Ik zou dit toch echt wel even laten nakijken. Lijkt me niet een euvel waar een trucje voor is. Wie weet krijg je toch tips hier.
Laat je even weten hoe het verloopt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Try removing the battery and wait 30 seconds and then restart your phone. I had a similar issue with another phone (no Sony Ericson) and that worked.
Badge +6
Hoi Theun,

Ik ben benieuwd of de tip van sabualkaz heeft geholpen? :)

@sabualkaz thanks for the tip! 🙂
Nee heeft niet geholpen ik heb de batterij ook al gewisseld maar dan gebeurd er nog niks.
De telefoon ligt nu bij een gsm herstel bedrijf en zei zullen zien of hij nog te redden is.
Reputatie 5
Badge +11
Nee heeft niet geholpen ik heb de batterij ook al gewisseld maar dan gebeurd er nog niks.
De telefoon ligt nu bij een gsm herstel bedrijf en zei zullen zien of hij nog te redden is.


We leven met je mee... Succes

Reageer