Skip to main content
Zoals je al in de titel ziet, mijn prepaid internet zonder bundel werkt niet. Ik heb mijn mobiele data aangezet en het simyo netwerk (KPN) geselecteerd. 



{?!?}Mijn browser geeft dan deze melding: "Deze applicatie vereist netwerktoegang. Schakel mobiel netwerk of wifi aam om gegevens te downloaden.{?!?}



Ligt dit aan mijn telefoon (HTC desire z, android 2.3.3) of is dit gewoon een fout van simyo?



{?!?}Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd, en moet nu wel inloggen op 'mijn simyo' met een ander nummer dan waar ik mee bel{?!?}



Hopelijk weet iemand hier raad mee! 



Mvg, Daan 't Hart



(EDIT: Ik kon al vanaf het begin niet internetten toen ik de simkaart had geinstalleerd en "Mobiel Internet/MMS op je mobiel" stond WEL aan.)

(EDIT 2: ik heb de APN ingesteld, en al de "Mobiel Internet/MMS op je mobiel" gereset en vijf minuten gewacht. Maar nog steeds GEEN internet!)
Hoi DaantHart, welkom op het Simyo forum :)



Ik het dit topic met je vraag even in het subforum Android gezet. Ik denk dat andere forumbezoekers die eenzelfde vraag hebben zo makkelijker hun antwoord kunnen vinden.



Zou bellen ook niet gaan, dan zou ik zeggen dat er misschien wel een simlock op je telefoon zit. De leverancier van je telefoon (vaak je oude provider) kan je de unlockcode geven daarvoor als je ze het IMEI nummer van je telefoon geeft. Nu is je laatste gesprek van ruim een maand geleden, dus denk ik dat het niet daaraan ligt.



Ik zou dus nu zeggen dat het aan je internet instellingen ligt. In dit topic en op deze website vind je een uitgebreide uitleg.

Kun je die eens doorlopen en laten weten of dit helpt?

Reageer