Skip to main content
Beantwoord

Opnemen mobiel

  • 27 May 2024
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ikijn mobiel niet meer opnemen als ik gebeld word, er verschijnt in de bovenbalk een rode en groene hoorn, wanneer ik hierop klik gebeurt er niks, wel kan ik zelf terug bellen naar degene die me heeft gebeld, ik heb al alles geprobeerd, geüpdatet, enz niks lijkt te helpen?

Wellicht niet meer voldoende "ondersteuning"

5 reacties

Sinds enkele dagen kan ik mijn mobiel niet meer opnemen als ik gebeld word, er verschijnt in de bovenbalk een rode en groene hoorn, wanneer ik hierop klik gebeurt er niks, wel kan ik zelf terug bellen naar degene die me heeft gebeld, ik heb al alles geprobeerd, geüpdatet, enz niks lijkt te helpen?

Wellicht niet meer voldoende "ondersteuning"

 

Reputatie 6
Badge +3

Die vraag komt me bekend voor @Flowers25 , heb je die vraag ook al eerder gesteld op het KPN-forum?

Want daar heb ik toen ook gereageerd.

Welk merk en type mobiel heb je en welke Android- of Apple- softwareversie?

 

 

Hoi J. D. L. , nee deze vraag heb ikzelf nog niet eerder gesteld, ook ik heb deze vraag op het KPN forum gelezen, blijkbaar hebben meerdere mensen problemen met de Huawei p20 lite, lijkt erop dat de update niet genoeg ondersteuning geeft om je mobiel op te nemen wanneer je gebeld wordt

Android versie 9.1 momenteel 

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad, het ging om de Huawei @Flowers25 , nu weet ik het weer.

Deze mag al een aantal jaren niet meer ondersteund worden door Google c.q. Android, dus op een gegeven moment houdt het op. Ook de apps worden niet meer ge-updated, zodat je eigenlijk niets meer aan het toestel hebt.

Het lijkt me verstandig om naar een ander gerenommeerd merk uit te kijken @Flowers25 , daar kun je dan je huidige simkaart in plaatsen en kun je weer verder.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Flowers25,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de telefoon op te nemen.

Ik lees dat @J.D.L. je hier de uitleg over heeft gegeven. Ik was hier zelf nog niet bekend mee, dus ik heb ook weer iets nieuws meegekregen! Super bedankt voor je hulp topper! @J.D.L. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer