Beste Simyo,
Afgelopen maandag heb ik een nieuw toestel van jullie ontvangen. Het gaat om het model LG-D320n. Het toestel werkte in het begin naar behoren, maar toen ik twee keer bovenaan het scherm tikte om weer naar het beginscherm te gaan, was de telefoon ineens geblokkeerd. Er staat nu: Neem contact op met 'genoemd telefoonnummer' als u dit vindt. Alsof de telefoon gestolen is. Dit is echter niet zo!! Ik moest een half uur ervoor wel een telefoonnummer opgeven voor het geval de telefoon gestolen wordt. Ik weet niet of dit iets met elkaar te maken heeft?
Als ik overigens de simkaart in mijn oude telefoon doe, dan doet deze het wel gewoon. Graag hoor ik hoe ik mijn telefoon weer kan deblokkeren.
Met vriendelijke groet,
Sophie
Bladzijde 1 / 1
Er bestaat (ik denk op elke telefoon) een resetknop. Nu je telefoon is geblokkeerd, maar de simkaart nog wel werkt op een andere telefoon, is de resetknop waarschijnlijk de enige oplossing. Waar die zit op de LG, weet ik overigens niet, want ik heb zelf een samsung. Hier een linkje naar de oplossing die ik tegenkwam:
https://productforums.google.com/forum/m/#!topic/gmail-nl/oL9KtmiMRGs
Het enige nadeel is dat alles op je telefoon verwijdert wordt. De keuze is aan jou...
Maar googelen kan nooit kwaad!
Hoop dat je hier wat aan hebt,
Jc
https://productforums.google.com/forum/m/#!topic/gmail-nl/oL9KtmiMRGs
Het enige nadeel is dat alles op je telefoon verwijdert wordt. De keuze is aan jou...
Maar googelen kan nooit kwaad!
Hoop dat je hier wat aan hebt,
Jc
Hoi sophiew,
Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld.
Moderator Tiury heeft er daar op gereageerd.
Heb je iets aan de tip van jcboekestijn gehad?
@jcboekestijn; dank je voor het meedenken!
Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld.
Moderator Tiury heeft er daar op gereageerd.
Heb je iets aan de tip van jcboekestijn gehad?
@jcboekestijn; dank je voor het meedenken!
Ik heb contact gehad met LG en zij hadden ook geadviseerd om de telefoon te resetten. Alles doet het weer gelukkig! Ik krijg dezelfde melding, maar ik kan nu naar het beginscherm wat eerder niet mogelijk was.
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
Ik heb contact gehad met LG en zij hadden ook geadviseerd om de telefoon te resetten. Alles doet het weer gelukkig! Ik krijg dezelfde melding, maar ik kan nu naar het beginscherm wat eerder niet mogelijk was.
Bedankt voor het meedenken!
Ik bedoel het scherm met het menu
Dank je voor je terugkoppeling, sophiew 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.