Onlangs heb ik een nieuwe simkaart van jullie gekregen ivm een nieuwe mobiel (oude sim pastte niet). Nu probeer ik Whatsapp te installeren maar dit lukt niet goed. Ik kan wel de app downloaden en openen, maar als ik dan mijn naam invul en dan door wil gaan naar het volgende scherm, krijg ik een melding dat ie bezig is met verbinden en dan even later met initialiseren. Dat duurt allemaal een tijdje en vervolgens krijg ik de melding ´Kan niet verbinden. Probeer het later opnieuw.´ Hij geeft aan dat de WhatsApp-dienst naar behoren werkt..
Ik heb dit nu inmiddels op diverse wifi-verbindinigen en mijn SImyo-data geprobeerd. De internet connectie zelf is gewoon prima, met andere apps heb ik ook geen enkel probleem, maar om een of andere reden gaat het bij Whatsapp mis..
Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Hallo
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het installeren van WhatsApp niet lukt. Gezien het feit dat de app niet laad op zowel Wi-Fi als data lijkt het er op dat er iets misgaat met de app zelf. Heb je toevallig al geprobeerd om WhatsApp te verwijderen en opnieuw te downloaden? Soms wilt dit wel eens werken. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je net als
Groetjes,
Seren
Is het opgelost? Ik heb hetzelfde probleem.
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hetzelfde probleem hebt!
Heb je de bovenstaande tips uitgeprobeerd? Als ik het zo hoor, lijkt dit namelijk op een app gerelateerde issue. Ik raad aan om contact op te nemen met de helpdesk van Whatsapp hiervoor.
Succes!! Wij horen graag van je of het hiermee is gelukt.
Groetjes,
Roeqajja
Het is bij mij inmiddels opgelost.
Ik heb contact gezocht met Whatsapp Helpdesk (support@support.whatsapp.com). Die gaven snel antwoord, er ging bij mij iets mis het het her-registreren van mijn telnr. voor Whatsapp, iets in die trant. Dus dank voor de tip !
Hi
Bedankt voor de update.
Fijn om te horen dat het op deze manier is opgelost bij jou!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.