.

Vraag

Nieuwe bundels bij aanschaf Samsung A53 5G. Hoe behoud ik mijn oude bundels?

  • 18 February 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties

Ik overweeg om een Samsung A53 5G aan te schaffen, maar ben dan blijkbaar verplicht om mijn bestaande abonnement aan te passen. Ik  ben al meer dan 10 jaar een tevreden klant bij Simyo en wil ook liefst hierbij blijven, maar heb geen behoefte aan 100 extra belminuten, waarvoor ik dan nodeloos meer betaal. Is er een mogelijkheid om wel genoemde gsm aan te schaffen en het abonnement wat ik heb (6Gb data en 100 belminuten voor € 8,-- per maand) gewoon zo te behouden?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je bent toch niet verplicht je toestel bij Simyo te kopen? Je kan op diverse plaatsen een los toestel kopen.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Swa,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je van plan bent om een nieuw toestel aan te schaffen!

Ik heb dit even nagevraagd bij de juiste afdeling. De bundels waar je nu gebruik van maakt zijn bundels die wij op dit moment niet meer aanbieden. Wanneer je kiest voor een toestel met verlenging van jouw abonnement word er gevraagd om een keuze te maken uit de huidige bundels die wij aanbieden. Er is echter een uitzondering en dat is dat wanneer jij het toestel volledig afkoopt dat je de '’oude'’ bundels behoud. Dat is dus iets wat je zelf zou moeten overwegen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Badge

Hallo Seren,

Dank je wel voor je reactie en duidelijke antwoord. Het is inderdaad de bedoeling, als ik overga tot aankoop, om het toestel in 1x te betalen. Hoe kan ik aangeven dat ik de oude bundels wil behouden en dus geen nieuwe keuze wil maken? Als ik namelijk aangeef dat ik het volledige bedrag ( 288,--) gelijk wil betalen, blijf ik vast zitten aan een keuze maken voor een nieuwe bundel (?).

Groet,Swa

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Swa,

Bedankt voor je reactie. Ik heb intern nog even voor je nagevraagd waarom je deze optie niet krijgt maar helaas hebben we wat verkeerde informatie met je gedeeld. Het is namelijk alleen mogelijk om een toestel aan te schaffen mits je gebruik maakt van de nieuwe bundels. Dit omdat je de aansluiting verlengt en wij de belbundel van 100 minuten niet meer aanbieden. Het systeem zal het aanschaffen van een toestel enkel toelaten als je de bundels aanpast naar de bundels die wij op dat moment aanbieden. Excuses voor de verwarring.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer