Drie weken geleden ben ik klant geworden en heb ik een abonnement i.c.m. een Oppo A17 afgesloten. De vreugde was echter van korte duur, ik kwam erachter dat de backlight van het display flikkert, hoe helderder het scherm staat hoe meer het opvalt. Het enige wat Simyo erover te zeggen had, stuur maar naar Teleplan voor reparatie. Dit is onacceptabel voor een nieuw toestel, die hoort niet bij een reparateur te liggen. Ik heb ook contact gehad met Oppo zelf en de door hun erkende reparateur, beide waren verbaasd over hoe Symio (KPN) hier mee omgaat en het toestel niet direct omruilden.
Er werd mij door Simyo ook nog even gemeld dat het 3-4 weken ging duren, dit is een belachelijke duur voor een apparaat die je tegenwoordig niet meer kan missen en helemaal als je net 3 weken klant bent. Het is echt te belachelijk voor woorden dat je op deze manier wordt afgescheept, wat mij betreft wordt alles ook gewoon beëindigd, telefoon terug, abonnement stopgezet, zo ga je niet met je klanten om.
Dus Simyo, hoe gaan we dit echt oplossen?