.

Vraag

Mijn toestel geeft een verkeerde tijd weer. Wat nu?

  • 30 January 2022
  • 3 reacties
  • 533 Bekeken

Probleem is dat de tijd op mijn telefoon soms tussen de 4 en 10 minuten verkeerd staat. Ik kan die tijd niet zelf instellen via instellingen. Bij datum en tijd staat ‘netwerktijd gebruiker, ingeschakeld door beheerder’.  Wanneer ik iets wil wijzigen bij tijd krijg ik de melding ‘ Actie niet toegestaan, Neem bij vragen contact op met je IT-beheerder’. Ik heb een  Motorola Moto G9 play op Android 11.

Iemand een idee hoe dit het beste op te lossen? Tijdsynchronisatie wil ik wel via wifi laten verlopen.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Kwik 

Dit is een toestelprobleem en hopelijk vind je daar op deze website de antwoorden voor!

Misschien zijn er nog wat forum experts die hier een slimme oplossing voor hebben.

Groetjes,

Veerle

Bedankt we gaan er naar kijken 👍

Reputatie 5
Badge +3

@Kwik  de mobieltjes van mij en mijn vrouw hadden hetzelfde probleem. Inmiddels is het probleem op mijn mobieltje weg. Helaas heeft de mobiel van mijn vrouw nog wel altijd dit probleem.

Ik heb dit probleem gemeld in dit topic op het kpn-forum. En heb het ook gemeld op het forum van Lenovo. De link daarvan staat in het kpn-topic.

Reageer