.

Vraag

Mail versturen lukt niet, ontvangen wel. Wat nu?

  • 23 February 2023
  • 5 reacties
  • 563 Bekeken

Ik kan plotseling geen mail meer versturen via mijn telefoon. Samsung. Mail ontvangen kan wel. 


5 reacties

Is dit een melding of is er ook een vraag? Want als dit een vraag is dan is meer info wel handig. Wie is bijvoorbeeld je mailprovider? Welke app gebruik je ervoor? Ik lees Samsung, welke? 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LenyW,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het versturen van e-mails niet lukt!

Als het versturen van e-mails niet lukt maar het ontvangen wel, dan ligt het niet aan je internetverbinding of simkaart. Vermoedelijk ligt dit aan je toestel. Zoals @Ray zegt is meer informatie hierover inderdaad wel handig 🙂 (bedankt voor je reactie Ray!). Gebruik je een app voor je e-mails? Heb je geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roeqajja en Ray, in ieder geval dank voor jullie reactie. Ik kan een hoop met mijn telefoon, als alles werkt, maar als er ineens iets niet meer werkt zit ik met mijn handen in het haar. Ik ben van de 'oudere' generatie dus gaat niet alles meer zoals ik wil of kan. Ik heb mijn mailapp opnieuw op mijn telefoon gezet, ook op mijn tablet want daar deed ie het ook niet meer, en ik kan weer mail versturen. Ik ben dus helemaal blij! Alsnog sorry Ray, dat ik niet meteen reageerde. 

Hallo Roeqajja en Ray, in ieder geval dank voor jullie reactie. Ik kan een hoop met mijn telefoon, als alles werkt, maar als er ineens iets niet meer werkt zit ik met mijn handen in het haar. Ik ben van de 'oudere' generatie dus gaat niet alles meer zoals ik wil of kan. Ik heb mijn mailapp opnieuw op mijn telefoon gezet, ook op mijn tablet want daar deed ie het ook niet meer, en ik kan weer mail versturen. Ik ben dus helemaal blij! Alsnog sorry Ray, dat ik niet meteen reageerde. 

Hoi @LenyW dat het even duurde geeft niet hoor. Als u geen tijd hebt om te reageren dan is dat niet anders, toch? 😊 Fantatisch dat het weer werkt.. Bedankt voor de terugkoppeling. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @LenyW,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 😊

Groetjes,
Seren

Reageer