.

Beantwoord

Liquid Z3 duo beeldscherm kapot gevallen, wat nu?

  • 25 November 2014
  • 4 reacties
  • 890 Bekeken

Het beeldscherm van deze telefoon is kapot gevallen op de plavuizen vloer!

Ik zie alleen een wit scherm met een dikke barst erin. 
Ik hoor nog wel appjes e.d. binnenkomen, maar het scherm is wit licht.

Is dit nog te repareren, of kan ik beter een nieuwe aanschaffen?

Hartelijk dank!!
icon

Beste antwoord door Naomi 27 November 2014, 09:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zou even naar een telecom winkel lopen en daar vragen wat de kosten zijn (en de garantie). Ga ook even een shop in waar ze van die hoesjes en beyond verkopen. Vaak zijn deze shops vele malen goedkoper. Daarna even de afweging maken hoe of wat. Je zal je telefoon ook wel even kwijt zijn.

Ik heb mijn 2,5 jaar oude Galaxy S3 niet laten maken voor 200 euro. Integendeel, ik keeg 50 euro met een kapot scherm. Dat geld heb ik bij een nieuwe S4 gedaan die nieuw 309 euro kosten. Dus al met al voor mij geen rearatie.

Ik hoor graag wat je gaat doen. 
Ok bedankt. Ik heb de telefoon bij Simyo in de telefoonshop besteld in april.
Dit is een niet al te dure telefoon (Acer Liquid Duo Z3) dus vraag ik mij af of reparatie zin heeft.

Krijg ik via Simyo garantie dan?
Ik hoor het graag.
Reputatie 4
Badge +8
Garantie op door jezelf veroorzaakte ongevallen zoals hetgeen je noemde, vallen niet onder normale garantie.
Daarvoor zul je toch echt zelf een verzekering moeten afsluiten!

Zo heb ik een verzekering afgesloten voor mijn foto apparatuur, omdat mijn inboedel verzekering geen dekking biedt
zodra ik de apparatuur buitenshuis gebruik en sowieso niet uitbetaalt als ik een fototoestel op mijn badkamervloer laat vallen of bovenop een lens ga staan per ongeluk.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lydia79, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Android. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers je topic sneller vinden ;)

Zonde van je toestel. Martijn® en koorelle hebben je al goed geholpen. Je kunt inderdaad kijken wat je kosten zijn van je reparatie en of deze worden vergoed. Op deze manier kun je ook kijken wat goedkoper is, repareren of een nieuw toestel kopen. Zoals koorelle aangeeft, krijg je meestal geen garantie wanneer je zelf schade hebt gebracht aan je toestel. Hoe zo'n reparatie aanvraag in elkaar zit kun je hier lezen.

Hebben we je vraag zo beantwoord?

Martijn® en koorelle; Super bedankt! Top dat jullie zo goed meehelpen 😮

Reageer