.

Beantwoord

Is mijn nieuwe mobiel compatibel met jullie netwerk?

  • 23 November 2014
  • 10 reacties
  • 904 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo ik wilde een nieuwe mobiel kopen, de UMI ZERO MTK6592T, echter op de website stond dat ik moest opletten of mijn provider wel het volgende gebruikt:

GSM + WCDMA network, GSM 850/900/1800/1900MHz ,WCDMA 850/900/1900/2100MHz

Gezien ik hier geen verstand van heb hoop ik dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ernst 25 November 2014, 12:29

Bekijk originele reactie

10 reacties

Alstublieft....

https://forum.simyo.nl/android-73/welke-frequenties-gebruiken-op-mijn-chinese-android-pomp-c6-24687/
Reputatie 4
Badge +8
Hier wat info met minder "ruis"

https://www.4gmasten.nl/acht-inform/frequenties
Reputatie 4
Badge +8
Simyo maakt gebruik van KPN netwerk, nog even ter verduidelijking.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi th1j5, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met jouw vraag even in het subforum Android gezet. Zo kunnen anderen met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Friesian en koorelle geven zoals gebruikelijk de juiste informatie, maar zonder doorklikken ben je op zoek naar het volgende:
Jouw nieuwe telefoon kan prima gebruikt worden op ons netwerk.
Het KPN netwerk opereert voor 2G/GPRS op 900 en 1800 MHz en voor 3G/UMTS op 900 en 2100.
Mócht er ook 4G op zitten, daarmee zit KPN op 800 MHz.

Ik ben benieuwd hoe de Umi Zero bevalt, laat je het ons weten?
Badge
Bedankt allemaal voor de reacties! Dit overtuigd me weer een extra stap om de UMi Zero te kopen.
Wanneer ik de mobiel daadwerkelijk gekocht en in mijn bezit heb, zal ik het laten weten hoe dit Chinese merk mij bevalt.
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik van de 'vertrouwde' merken af stap, voornamelijk door de hoge specs en toch lage prijs van het toestel.
Reputatie 5
Badge +11
We zijn benieuwd, th1j5!
Badge
Zo, na nog een tijdje onderzoek gedaan te hebben heb ik hem vlak voor kerst besteld en is hij gisteren aangekomen. Het is werkelijk een prachtig toestel: haarscherp beeld, erg dun en een schitterend design! Verder werkt (bijna) alles zoals het hoort te doen, behalve dat ik de 9292ov app en NSreisplanner om een of andere reden niet kan installeren er op (met de melding dat het toestel niet compitabel is). Verbinding is prima! Zeker een aanrader!
Reputatie 7
Mooi apparaat!!

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt het toestel helemaal naar je hand te zetten en de apps toch geïnstalleerd kan krijgen. Heb je hierop al gegoogled?
Badge +8
Hoi th1j5,

Fijn om te horen dat je zo een wel heel fijn kerstcadeautje hebt geregeld voor jezelf 🙂
Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt voor die apps. Android is helemaal geüpdate? En staat je Google Play account op Nederland? Dat kan nog wel eens uitmaken.

Laat je het weten als het je gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +7
Dat klinkt inderdaad als een top toestel:D Zojuist even gekeken, maar dat ziet er uit als een puik apparaat. Ik hoop dat je het probleem met de apps op hebt kunnen lossen.

Kun je hier over een wat langere periode nog eens laten weten wat je ervaringen dan zijn? Ook benieuwd wat je ervaringen zijn in combinatie met Android 5.0? Misschien een mooi toestel voor over een tijdje;)

Reageer