Skip to main content

.

Ik heb voor mijn vrouw een Samsung Y gekocht en alles ingesteld. Ook op Simyo een maandbundel genomen.

Whats app werkt wel maar internet doet niets ook de link naar de Samsung store werkt niet. Die laatste komt door dat er geen internet verbinding is.

Via de KPN site het stappenplan meermaals geprobeerd maar ook dit heeft geen resultaat.



Dus de vraag luid wat gaat er fout. Ik denk een instelling bij Symio.



Graag een mogelijke oplossing.



Bedankt Theo Rotterdam
Beste Theopeep,



Welkom op het forum!



Hierbij de juiste instellingen voor het internet voor de Samsung Galaxy Y.



Startscherm.

Ga naar het Hoofdmenu.

Kies Instellingen.

Kies Draadloos en netwerken.

Kies Mobiele netwerken.

Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

Kies Namen toegangspunten.

Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen.

(Lukt het verwijderen van de KPN APN niet dan KPN APN bewerken).

Kies de menu-toets en kies Nieuw Toeganspunt.

Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

Bij APN, voer internet in.

Bij Proxy, voer niets in.

Bij Poort, voer niets in.

Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

Bij Wachtwoord, voer niets in.

Scroll naar beneden.

Bij MCC, voer 204 in.

Bij MNC, voer 08 in.

Bij Verificatietype, kies PAP.

Bij APN-type, kies internet.

Kies de menu-toets.

Kies Opslaan.

Kies Mobiel Internet en stip deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.



Kies Internet.

Kies de menu-toets, Meer en kies Instellingen.

Scroll naar beneden.

Kies Startpagina instellen.

Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.

Keer terug naar het Startscherm.



Startscherm.

Zet de Samsung Galaxy Y uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.

Reageer