Skip to main content
antwoord

internetinstellingen samsung galaxy core GT-18260

  • November 21, 2013
  • 9 reacties
  • 3096 Bekeken

Wie kan mij aan de juiste internetinstellingen helpen voor deze samsung telefoon

Beste antwoord door Charlene

Wie kan mij aan de juiste internetinstellingen helpen voor deze samsung telefoon

Hoi vandeneinde,

Wat heeft Samsung toch veel toestelletjes :)
Je zou even moeten kijken, ik heb twee soorten instellingen voor Samsung
Deze
en deze.
Wellicht kan één van de forumleden meer duidelijkheid geven over met welk Samsung toestel jouw toestel vergelijkbaar is.
Misschien zie je het zelf al, aan de manier waarop de instellingen worden uitgelegd.
Ik hoor graag van je of het gelukt is :)

Groetjes,
Charlene

9 reacties

Charlene
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • November 22, 2013
Wie kan mij aan de juiste internetinstellingen helpen voor deze samsung telefoon

Hoi vandeneinde,

Wat heeft Samsung toch veel toestelletjes :)
Je zou even moeten kijken, ik heb twee soorten instellingen voor Samsung
Deze
en deze.
Wellicht kan één van de forumleden meer duidelijkheid geven over met welk Samsung toestel jouw toestel vergelijkbaar is.
Misschien zie je het zelf al, aan de manier waarop de instellingen worden uitgelegd.
Ik hoor graag van je of het gelukt is :)

Groetjes,
Charlene

MartijnR
Forum|alt.badge.img+9
  • Leader
  • November 22, 2013
Hoi vandeneinde,

Als beide instellingen niet werken, dan kan je deze ook nog proberen.

Bij Naam, KPN Internet in.
Bij APN, portalmmm.nl in.
Bij Proxy, niet ingesteld
Bij Poort, niet ingesteld.
Bij Gebruikersnaam niet ingsteld
Bij Wachtwoord, niet ingesteld
bij server niet ingesteld
bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc
bij MMS-proxy 10.10.100.20
MMS-poort 5080
MCC 204
MNC 08
Bij Verificatietype geen
Type toeganspunt default,mms,supl
Bij APN-type, internet

Start hierna altijd je telefoon even opnieuw op.

En ik ben ook benieuwd of het werkt.

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • November 24, 2013
Hoi vandeneinde,

Als beide instellingen niet werken, dan kan je deze ook nog proberen.

Bij Naam, KPN Internet in.
Bij APN, portalmmm.nl in.
Bij Proxy, niet ingesteld
Bij Poort, niet ingesteld.
Bij Gebruikersnaam niet ingsteld
Bij Wachtwoord, niet ingesteld
bij server niet ingesteld
bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc
bij MMS-proxy 10.10.100.20
MMS-poort 5080
MCC 204
MNC 08
Bij Verificatietype geen
Type toeganspunt default,mms,supl
Bij APN-type, internet

Start hierna altijd je telefoon even opnieuw op.

En ik ben ook benieuwd of het werkt.


Helaas is het nog niet gelukt, in ieder geval bedankt voor de moeite.

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • November 24, 2013
[quote]Wie kan mij aan de juiste internetinstellingen helpen voor deze samsung telefoon

Hoi vandeneinde,

Wat heeft Samsung toch veel toestelletjes :)
Je zou even moeten kijken, ik heb twee soorten instellingen voor Samsung
Deze
en deze.
Wellicht kan één van de forumleden meer duidelijkheid geven over met welk Samsung toestel jouw toestel vergelijkbaar is.
Misschien zie je het zelf al, aan de manier waarop de instellingen worden uitgelegd.
Ik hoor graag van je of het gelukt is :)

Groetjes,
Charlene
[/QUOT

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • November 24, 2013
Helaas is het niet gelukt.

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • November 24, 2013
Het is helaas nog niet! Gelukt

Ernst
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud-moderator
  • November 25, 2013
Hoi vandeneinde,

Ik kan me voorstellen dat de frustratie enorm aan het toeslaan is...
Zou ik je mogen vragen om je simkaart eens in de telefoon van een ander te doen, en te zien wat er dán gebeurt?

Stel je voor dat je nu al dagen bezig bent en het blijkt aan je telefoon te liggen... 😞

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • November 25, 2013
Ik heb 2 simkaartjes gewisseld van telefoons en kreeg berichtjes over configuratie, daarna simkaartjes terug geplaatst in oorspronkelijke toestellen en daarna wel internet verbinding. Het is nu dus in orde, iedereen bedankt voor de hulp.

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • November 26, 2013
Ik heb 2 simkaartjes gewisseld van telefoons en kreeg berichtjes over configuratie, daarna simkaartjes terug geplaatst in oorspronkelijke toestellen en daarna wel internet verbinding. Het is nu dus in orde, iedereen bedankt voor de hulp.

Hoi Vandeneinde,

Dat is fijn dat het gelukt is om het internet werkend te krijgen. Bedankt voor je terugkoppeling.
Graag gedaan en een fijne dag.