Skip to main content

.

Beantwoord

Internet werkt niet

  • 24 december 2012
  • 5 reacties
  • 941 Bekeken

Ik krijg steeds op mn mobiel van 'Application has stopped working' en als ik dan op 'Ok' druk komt ie over een 0.1 second weer te schijnen, en dat is heel erg irritant ik kan dus totaal niks doen. Is dat dus doordat ik mijn factuur niet op het juiste moment kon betalen?
Mijn telefoon: Samsung Galaxy S2

Beste antwoord door Wayne

Welkom op het forum iSarkis,

In dit topic zou je de instellingen voor jouw toestel terug moeten kunnen vinden. Zou je even kunnen laten weten of het jou gelukt is?
Bekijk originele reactie

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Oud-moderator
  • 1737 reacties
  • antwoord
  • 28 december 2012
Welkom op het forum iSarkis,

In dit topic zou je de instellingen voor jouw toestel terug moeten kunnen vinden. Zou je even kunnen laten weten of het jou gelukt is?

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
  • 28 december 2012
Jah eigenlijk niet door dit topic maar het wekrt weer goed.
Ik heb een andere vraag eigenlijk. Ik heb mijn factuur handmatig betaald want ik dacht dat ik betalingsachterstand heb. En na 2-3 dagen heeft Simyo van mijn bank rekening automatisch geïncasseerd het zelfde bedrag. Hoezo nou?!
Dus ik heb nu in totaal 77.32 euro betaald. Dat slaat echt nergens op 😕

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 4233 reacties
  • 28 december 2012
iSarkis;25941 schreef:
Jah eigenlijk niet door dit topic maar het wekrt weer goed.
Ik heb een andere vraag eigenlijk. Ik heb mijn factuur handmatig betaald want ik dacht dat ik betalingsachterstand heb. En na 2-3 dagen heeft Simyo van mijn bank rekening automatisch geïncasseerd het zelfde bedrag. Hoezo nou?!
Dus ik heb nu in totaal 77.32 euro betaald. Dat slaat echt nergens op :\


Hoi iSarkis,

Kan je mij een betaalbewijs sturen via een privé bericht. De financiële afdeling zal de betaling dan gaan traceren en zullen dit gaan terug betalen aan je. Voor de volgende keer maak zelf niet je factuur over om dubbele betalingen te vermijden.

MartijnR
Forum|alt.badge.img+9
  • Leader
  • 1915 reacties
  • 28 januari 2013
Kijk eens op je bij google "internet synchroniseren" aan hebt staan.

Het kan zijn dat het synchroniseren van je bookmarks met google mis gaat.

Ik had dat ook met mijn S2.

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
  • 30 januari 2013
Bedankt voor het meedenken Martijn :)

Groetjes,

Alex