.

Internet op mijn Samsung Galaxy S plus werkt niet

  • 6 February 2012
  • 8 reacties
  • 2706 Bekeken

Badge
als ik thuis ben heb ik wel internet op mijn mobiel ben ik onderweg kan hij geen internet verbinding maken.
bellen met symio heeft geen zin want je hangt erg lang aan de lijn.
heeft er iemand een oplossing??
groetjes marianne

8 reacties

Badge +3
Ik neem aan dat als je thuis bent internet hebt via Wifi.
Staat op Mijn Simyo op tabblad overzicht de instelling: internet op je mobiel/ MMS wel aan ?
Zo ja staan de instellingen wel correct op je telefoon?
Badge
Ik neem aan dat als je thuis bent internet hebt via Wifi.
Staat op Mijn Simyo op tabblad overzicht de instelling: internet op je mobiel/ MMS wel aan ?
Zo ja staan de instellingen wel correct op je telefoon?

waar kan ik die vinden ik heb een samsung galaxy s plus
Badge +2
Hi maastrigt,

Nadat je bent ingelogd op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl kunt je onder het tabblad 'overzicht' internet op je mobiel aan/uit zetten. Je ziet dit staan onder 'instellingen'

Groetjes,

Arie
Badge
Hi maastigt,

Nadat je bent ingelogd op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl kunt je onder het tabblad 'overzicht' internet op je mobiel aan/uit zetten. Je ziet dit staan onder 'instellingen'

Groetjes,

Arie
staat aan heb net gekeken
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maastrigt,

Ik heb het vermoeden dat het e.e.a. niet goed ingesteld staat op je toestel. Het is belangrijk dat je de juiste instellingen invoert op het toestel. Heb je de internet instellingen eerst hersteld voor dat je de instellingen handmatig hebt ingevoerd? Kijk anders even in dit topic of hier. Hier staan de instellingen namelijk stap voor stap uitgelegd. Kan je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
zal morgen ff probeeren oke nu ff geen tijd om rustig te zitten want ik ben op mijn werk dank je voor je hulp
marianne
Badge
volgens mij doet hij het nu dank je wel voor de hulp
Reputatie 5
Badge +10
Ok goed om te horen dat het is gelukt.

Reageer