ik heb een Samsung Galaxy Note3.
ik had een abonnement voor 4g afgesloten en had internet (onderweg! :)
De internet weigerde een week geleden dus ik had contact opgenomen met Simyo.
De 4g abonnement is eraf gehaald want deze was niet geschikt voor mijn toestel, heb nieuwe instellingen gekregen voor mijn toestel om internet te hebben, helaas nog steeds niet.
ik Simyo gebeld om de stappen te ondernemen om mijn telefoon gebruiksklaar te maken. Helaas verbinding verbroken..nog een keer gebeld, zoveel wachtenden voor mij dat ik maar naar het forum gegaan ben om antwoord te krijgen op mijn vraag.
Hoe stel ik mijn toestel in dat ik internet heb....
Wie o wie kan mij hierbij helpen...
Graag iemands reactie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi 06je, welkom op het Simyo forum :)
Jouw toestel, de Galaxy Note 3, is volgens mij gewoon geschikt voor 4G. Dus waarom dat er af is gehaald Wat mij betreft klik je gewoon weer op 4G en racen met die MB's.
Maar de reden dat je nu geen internet hebt, heeft hier ook mee te maken, denk ik. Zou je deze link eens op kunnen volgen, je telefoonnummer invullen en de verdere stappen volgen? Laat dan voor nu de gewenste instelling wel op 3G staan.
Kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Jouw toestel, de Galaxy Note 3, is volgens mij gewoon geschikt voor 4G. Dus waarom dat er af is gehaald Wat mij betreft klik je gewoon weer op 4G en racen met die MB's.
Maar de reden dat je nu geen internet hebt, heeft hier ook mee te maken, denk ik. Zou je deze link eens op kunnen volgen, je telefoonnummer invullen en de verdere stappen volgen? Laat dan voor nu de gewenste instelling wel op 3G staan.
Kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.