.

Vraag

Internet instellen HTC Desire V (dual sim)

  • 14 August 2012
  • 1 reactie
  • 1248 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
hallo allemaal,

ook ik krijg geen internetverbinding ondanks alle aanwijzingen over instellingen ed te hebben opgevolgd. De settings zijn volgens de aanwijzingen op de simyo site (forum), data roaming etc staat aangevinkt, simyo is als homepage ingesteld, en telefoon is een paar keer opnieuw opgestart. Internet staat bij Mijn Simyo ook aangevinkt. NIets staat internet meer in de weg zou je zeggen. Toestel is HTC Desire V (dual sim). Een sms met JA naar 1300 had geen resultaat, toestel is waarschijnlijk nog te nieuw. Handmatig invoeren heeft echter ook geen resultaat.

Wat mij opvalt is dat er naast de APN bij mij uberhaupt geen bolletje verschijnt, dus al helemaal niet groen wordt zoals zou moeten als ik aanverwante topics volg. Verder heb ik onder edit acces point een item 'Bearer' staan. Hieronder kan ik echter slechts kiezen uit LTE, eHRPD of Unspecified (??). Welke moet ik hebben?

Ik hoop iemand me kan helpen!

vr groet,

Mart 

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mart,

Omdat je toestel twee simkaarten leest, lijkt het er op dat het juiste toegangspunt ontbreekt. De instellingen welke in dit topic worden besproken hebben niet gewerkt? Het is voor ons lastig om je hier mee te helpen omdat dit om een specifieke toestel instelling gaat. Heb je al in de handleiding gekeken of contact opgenomen met HTC?

Groetjes,

Alex

Reageer