Het lukt mij niet om internet op mijn telefoon te installeren. De volgende stappen heb ik doorlopen:Voor Android toestellen gelden afwijkende instellingen. Om uw toestel in te stellen dien je onderstaande stappen te volgen:
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in hetscherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen) APN internet
Proxy (geen) Poort 5080
Gebruikersnaam (geen) Wachtwoord (geen)
Server 0.0.0.0 MMSC (geen)
MMS Proxy (geen) MMS Poort (geen)
MCC 204 MNC 08
Verificatietype PAP APN-type Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren - Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kan je gebruik maken van Mobiel Internet.
Ook heb ik de internetbundel gisteren aangezet via mijn Simyo, maar bij mijn Simyo staat nu nog steeds dat mobiel internet nog steeds uit staat. Ik ben een oud Tringg klant.
Mijn toestel is een Samsung Galaxy Y GT-S5360
Wie kan mij helpen?
Geen reactie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.