Skip to main content
antwoord

ik wil een andere telefoon maar mijn 2 jaar zijn nog niet verlopen. Mijn contract eindigt over twee maanden. Heb een galaxy S 22 ben niet tevreden. Batterij veel te snel leeg

• June 24, 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn contract loopt nog twee maanden maar wil nu al een andere telefoon. Niet tevreden over Galaxy S22

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Longjohn1965,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Je kunt inderdaad binnen 4 maanden voordat je contract afloopt je contract verlengen met een nieuwe telefoon. Mocht je telefoon al afbetaald zijn, dan is het ook mogelijk om je contract te verlengen met een nieuwe telefoon. Je gaat hiermee een nieuw contract aan voor 2 jaar. Dit kun je via Mijn Simyo regelen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 24, 2025

Beste ​@Longjohn1965 een telefoon kopen kun je toch bij iedere telefoonboer op de hoek, of bedoel je iets anders, een telefoon op afbetaling bijvoorbeeld bij Simyo?

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • June 25, 2025

Ik wil gewoon twee maanden eerder een nieuw toestel. Met abbonement.  Mijn contract eindigt in augustus. Kan dan ook weer een ander toestel uitzoeken. Maar wil dit 2 maanden naar voren halen. Samsung s22 batterij is waardellos is op na twee uur gebruik.

JanD
  • Forum Expert
  • June 25, 2025

Beste ​@Longjohn1965 kijk eens naar je einde contract datum om MijnSimyo.

Binnen 4 maanden voor einde contract kun je je contract al vernieuwen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 1, 2025

Hi ​@Longjohn1965,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Je kunt inderdaad binnen 4 maanden voordat je contract afloopt je contract verlengen met een nieuwe telefoon. Mocht je telefoon al afbetaald zijn, dan is het ook mogelijk om je contract te verlengen met een nieuwe telefoon. Je gaat hiermee een nieuw contract aan voor 2 jaar. Dit kun je via Mijn Simyo regelen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja