.

Beantwoord

Ik kan me met mijn nieuwe simkaart ook niet aanmelden op het netwerk. Wat nu?

  • 11 February 2017
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Hey luitjes....
Ik heb enkele maanden terug mijn "oude" Samsung S5 die het altijd prima deed, aan mijn zoon gegeven met een Simyo kaartje zodat hij bereikbaar is. de jeugd van tegenwoordig hé... 😉 Die Simyo kaart gebruikte ik eerder in mijn oude iphone, maar louter als back-up en eigenlijk weet ik geeneens of bellen eigenlijk wel ging.
Echter al snel werd ons duidelijk dat mijn zoon helemaal niet bereikbaar was op dat toestel. "niet aangemeld bij net". Bellen en gebeld worden ging niet. Enig naspeuren hier op het forum leverde op dat een nieuwe simkaart de oplossing kon bieden. Deze dus besteld, maar helaas. blijkt weggegooid geld vrienden van Simyo. Het toestel geeft namelijk nog steeds dezelfde melding aan.

Zijn er nog meer opties? Maar graag opties die niet weer geld kosten en dan toch niet blijken te werken 😃
icon

Beste antwoord door Caspar 13 February 2017, 15:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Spreken we hier over een prepaid aansluiting? Indien ja, wanneer is er voor het laatst uitgaand verkeer geweest (bellen, smsen of mobiel internet)? Of wanneer is er voor het laatst opgewaardeerd?

En doet de simkaart het wel in een andere telefoon, de iPhone bijvoorbeeld? Is dit het geval dan kan het erop duiden dat het misschien een toestel probleem is. Maar ook dan kan misschien makkelijk verholpen worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Illya,

Welkom op 't forum :D

Wat vervelend dat de simkaart het niet doet in de Samsung S5. Net zoals Ray ben ik ook benieuwd of de simkaart het wel doet in een ander toestel. Test ook eens een andere simkaart (desnoods van een andere provider) in de Samsung. Werkt het toestel dan wel?

Kijk ook eens of de simkaart van Simyo wel goed in het toestel zit. Zit hij bijvoorbeeld een beetje losjes? Probeer er eens een papiertje tussen te doen, werkt de simkaart dan wel? In dat geval zul je een dikkere simkaart nodig hebben die we uiteraard gratis naar je toesturen.

Ik hoor graag van je!

@Ray bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer