Skip to main content

.

Hallo.

Ik ben sinds gister overgestapt van een prepaid naar een sim only abonnement.

Volgens mij heb ik in mijn Simyo account de goede dingen aangevinkt.

Echter krijg ik geen mobiel internet op mijn Samsung Galaxy A34 telefoon.

Ik heb in mijn telefoon meerdere instellingen uitgeprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

Kan iemand mij daar bij helpen ?

Bij voorbaat dank.

Ter aanvulling. Ik heb deze toestelhulp gebruikt. https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-handmatig-instellen 


Hoi ​@Enkhuizer,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je geen internet hebt.

Ik zal je internet even resetten. Schakel je toestel een kwartier lang volledig uit. Controleer hierna of je verbinding hebt. 

Vaak helpt het ook om na de reset nog even je APN na te lopen.

Ik hoor graag of het geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley


Dag Ashley. De reset heeft blijkbaar gewerkt want het is nu in orde, zonder dat ik mijn toestel uit hoefde te zetten. Vriendelijk bedankt.

 

Groet Enkhuizer.


Hoi ​@Enkhuizer,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je weer internet hebt.

Groetjes,
Ashley


Reageer