.

Beantwoord

IB(919) IB

  • 5 November 2013
  • 5 reacties
  • 7647 Bekeken

sinds een paar dagen staat op het schermpje van mijn Samsung   E1190 IB(919) IB. Weet iemand wat dit betekent? B.v.d. voor reactie.
icon

Beste antwoord door brvandoorn 6 November 2013, 00:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Beste Joop,

Ik heb zelf niet zo'n Samsung telefoon, maar ik weet waarschijnlijk wel wat dit betekent.
IB zal voor info bericht staan en 919 voor het kanaal waarop dit infobericht uitgezonden is.

Afgelopen maandag heeft de overheid namelijk een NL-Alert testbericht verzonden.
Deze berichtendienst maakt gebruik van kanaal 919.

Blijkbaar is dit bericht dus ook succesvol op uw telefoon aangekomen.
Waarschijnlijk kunt u dit bericht bij de berichteninstellingen lezen en daarna verwijderen.
(hiermee kan ik u helaas niet helpen, omdat ik geen kennis van deze telefoon heb)

Hopelijk schept dit wat meer duidelijkheid.
Beste brvandoorn. Bedankt voor vlotte response, was een schot in de roos. DE nl/alert test kwam alleen via dit omweggetje binnen. Ik had op de nl-alert site gezien dat mijn gsmmetje niet geschikt voor ontvangst van de nl alert, en dus niet verwacht. In elk geval bedankt, Joop
Badge +8
Dat is mooi, joopvergeer,

Dat Brvandoorn dit wist. 🙂 Ik had zelf echt even op onderzoek moeten gaan.
Gelukkig is het mysterie opgelost. Kon je de inhoud van het bericht nu ook lezen?

Groetjes,
Charlene
beste Charlene, dank voor reactie. Ik heb het kunnen openen en lezen. Ik had goed ingesteld (nooit iets ingfesteld). Maar goed het werkt. groetjes, Joop.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling joopvergeer.

Reageer