.

Beantwoord

Hoe zet ik eenvoudig tijdelijk WhatsApp uit als ik toch online werk op mijn Samsung S8, maar niet gestoord wil worden?

  • 20 June 2019
  • 5 reacties
  • 5312 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik werk regelmatig online op mijn Samsung S8, maar word dan regelmatig onderbroken/gestoord door het ontvangen van (meldingen van) WhatsApp-berichten (die ik ook gerust later kan lezen).. Kan iemand mij vertellen hoe ik het ontvangen van (meldingen van) WhatsApp-berichten eenvoudig tijdelijk kan uitzetten, terwijl ik wel online ben, maar dus even niet gestoord wil worden? (en vervolgens dus weer eenvoudig kan aanzetten)?

Alvast dank voor jullie tips.. :-)

PS, ik weet dat je per persoon/groep aanpassingen kunt doen bij de instellingen, maar het gaat mij echt om de hele app even op een soort 'non-actief' zetten..
icon

Beste antwoord door Niels 21 June 2019, 17:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Marjonx,

Goede vraag! Ik weet niet zeker of het helemaal uit kan zetten, maar ik vond dit terug in de FAQ van Whatsapp.

Heb je hier wat aan? Ik hoor het graag :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 2
Badge
Hoi Niels,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb gekeken, maar dit is toch niet helemaal wat ik zoek.. Mocht je toch nog ergens iets tegenkomen, dan hoor ik het graag. Hoe dan ook hartelijk dank voor de moeite.

Groet van Marjon
Reputatie 7
Badge +10
Ah, jammer!

Laat je het weten als je een oplossing vindt?

Groetjes,
Jihane
Welke Android versie heb je op je S8? Is dat nog steeds Android 7?

Wat je kunt doen is het volgende.

Ga naar instellingen en vervolgens naar Apps en meldingen (kan ook geluid en meldingen heten). Zoek vervolgens app-meldingen op. Zoek Whatsapp op en kies de optie waar je meldingen kan blokkeren.

De uitleg kan iets afwijken want ik heb zelf Android 9.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ray,

Bedankt voor de tip! Marjon, zou je dit kunnen proberen? Ik hoor graag of dit werkt 🙂

Groetjes,
Niels

Reageer