Ik werk regelmatig online op mijn Samsung S8, maar word dan regelmatig onderbroken/gestoord door het ontvangen van (meldingen van) WhatsApp-berichten (die ik ook gerust later kan lezen).. Kan iemand mij vertellen hoe ik het ontvangen van (meldingen van) WhatsApp-berichten eenvoudig tijdelijk kan uitzetten, terwijl ik wel online ben, maar dus even niet gestoord wil worden? (en vervolgens dus weer eenvoudig kan aanzetten)?
Alvast dank voor jullie tips.. :-)
PS, ik weet dat je per persoon/groep aanpassingen kunt doen bij de instellingen, maar het gaat mij echt om de hele app even op een soort 'non-actief' zetten..
Beantwoord
Hoe zet ik eenvoudig tijdelijk WhatsApp uit als ik toch online werk op mijn Samsung S8, maar niet gestoord wil worden?
Beste antwoord door Niels
Hi Marjonx,
Goede vraag! Ik weet niet zeker of het helemaal uit kan zetten, maar ik vond dit terug in de FAQ van Whatsapp.
Heb je hier wat aan? Ik hoor het graag :)
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactieGoede vraag! Ik weet niet zeker of het helemaal uit kan zetten, maar ik vond dit terug in de FAQ van Whatsapp.
Heb je hier wat aan? Ik hoor het graag :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.