.

Beantwoord

Hoe stel ik het internet in op mijn Motorola G

  • 6 January 2014
  • 5 reacties
  • 3437 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
ik had eerst een abonnment zonder data maar nu met mijn nieuwe telefoon motorola g heb ik
data aangeschaft. Hoe moet ik deze aanzetten op mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Natascha 7 January 2014, 14:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je voor het eerst een databundel hebt gekocht gaat die meteen in. Je hoeft niets te veranderen op je telefoon, alle dataverbruik gaat automatisch van je bundel af, tot je er door heen bent waarna je vanzelf overschakelt op het normale tarief per MB. Hou wel je verbruik op Mijn Simyo in de gaten want het buiten-bundel tarief is een stuk onvoordeliger.
Badge +1
Hoi Lolly,

Je kunt in de Motorola mobiel netwerk inschakelen via je instellingen voor mobiel netwerk. Meestal zijn deze te vinden bij mobiele netwerken of meer netwerken.
Ik gebruik zelf de Samsung Galaxy S4, met Android. Dus wellicht dat dit ongeveer hetzelfde is. Heb niet zo'n zelfde telefoon namelijk.

Als het niet lukt, geef dan even een respons.. dan zoek ik 't even voor je uit! ;-)

Groetjes,
Mike
Badge +6
ik had eerst een abonnment zonder data maar nu met mijn nieuwe telefoon motorola g heb ik
data aangeschaft. Hoe moet ik deze aanzetten op mijn telefoon?


Hoi Lolly,

Welkom op het forum!
Ik heb het opgezocht en je toestel heeft Anroid als besturingssysteem. In dit topic vindt je de instellingen voor je toestel. Kan je laten weten of het gelukt is.

@ Scotsman en mmatheeuwsen bedankt voor het meedenken.
Badge
Oplossing was op deze site internet aanzetten
Badge +6
Hoi lolly,

Ahja dat is natuurlijk ook belangrijk! 🙂

Reageer