.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn telefoon niet over gaat?

  • 6 July 2016
  • 6 reacties
  • 3453 Bekeken

Als iemand me belt, dan krijgt hij gelijk de voicemail. Mijn telefoon gaat niet over en ik zie ook geen bericht dat iemand me heeft geprobeerd te bellen. Ik heb een Moto G (Android 6.0.1). Weet iemand waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Jihane 6 July 2016, 17:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik vermoed - kruistest ff plegen - dat het probleem de telefoon is. Reparatie zal nodig zijn, controleer garantie.

Kruistest...Jouw telefoon andere sim vice versa.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Toob,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je telefoon niet over gaat! Hoe lang ervaar je dit probleem al? En kun je wel zelf bellen en SMS'en? Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie niets bijzonders staan. Ik heb dus je simkaart even een reset gegeven. Hiermee haal ik je aansluiting even van het netwerk, en daarna meld ik 'm weer aan. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk ben je dan wel bereikbaar!

Als dit niet helpt, raad ik je (net zoals Friesian) aan om jouw simkaart in een ander toestel te proberen en vice versa. Op die manier kun je testen of het probleem ligt bij jouw simkaart of je telefoon. Zo kunnen we gerichter naar een oplossing zoeken!

Hou je me op de hoogte?

@ Friesian: Dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Interessant, sinds vanmiddag heb ik hetzelfde probleem!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ron2man,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend zeg! Aan jou wil ik dezelfde vragen stellen als aan Toob: kun jij zelf wel bellen? En heb jij je simkaart in een andere telefoon geprobeerd en andersom? Ik heb toch even een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoop dat hiermee het probleem verholpen is!

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Goedemiddag Jihane,
Ja, getracht met een andere telefoon en het zelfde, kon wel bellen maar niet gebeld worden.
Spontaan gisteravond om 18.00 uur werkte alles weer normaal.
Ron
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron2man,

Te gek! Het probleem is opgelost dus? Dat is fijn om te horen. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer