.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Samsung S3 opfrissen?

  • 19 January 2015
  • 14 reacties
  • 998 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo simyo lezers ik heb 2 kleine vraagjes hoe kan ik mij samsung galaxy s3 opvrissen qua geheugen en snelheid. En welke cleaner kan im het beste gebruiken ik heb nu avg free alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ernst 20 January 2015, 12:47

Bekijk originele reactie

14 reacties

Hallo simyo lezers ik heb 2 kleine vraagjes hoe kan ik mij samsung galaxy s3 opvrissen qua geheugen en snelheid. En welke cleaner kan im het beste gebruiken ik heb nu avg free alvast bedankt.

Hoi I.D.

Qua security gaat mijn voorkeur uit naar CM security.
Ter vergelijking avg 4.4 als waardering CM 4.7.
CM kwam als 1 van de beste uit de AV-test, tevens gaf/geeft die bescherming bij mijn foon bij een reset. Zelfs tegen broadcast anywhere.

Wat betreft cleaner is de Clean Master de nummer 1 met een beoordelingscijfer van 4.7.
Heeft ook nog een av functie en een booster.
Bedenk wel dat een teveel aan apps je foon vertraagd.
Daarom zou ik naar aanleiding van je vraag een OS monitor installeren, deze geeft een heel goed overzicht van je CPU gebruik.

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +9
Hahaha veel rotzooi erop om hem sneller te maken?!? :p

.....ik denk een schone installatie en that's it.
Hahaha veel rotzooi erop om hem sneller te maken?!? :p

Wil je dat nooit meer doen?! http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley2757.gif:D:p Een schone foon is idd gunstig.
Een telefoon is toch een kleine computer, een goede bescherming lijkt me geen overbodige luxe.
Soms kan door snelheid ook iets verkeerds, agressiefs geladen worden.
Reputatie 3
Badge +9
De enige bescherming die je nodig hebt is een gezond verstand met wat je opent en/of download.  De kans op een virus is dan minimaal.
En juist antivirus paketten maken computers en telefoons sloom.

Wat is zeg een schone installatie en alleen die apps die betrouwbaar en echt nodig zijn....sneller kan die anders niet worden.
\
Reputatie 5
Badge +11
Hoi I.D,

Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Android. Dan is het wat makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers.

De discussie tussen Friesian en Martijn® over wat je wel of niet moet installeren op je telefoon zal ik me niet in gaan mengen.
Wat ik je wél mee kan en zal geven is om dit blog artikel eens goed door te lezen.

Ik wil Friesian en Martijn® wel bedanken voor hun tips ;)

Ben je hier mee geholpen, I.D?
Badge
Bedankt allemaal sorry voor de laten reactie.
Aan het geheugen kan het niet liggen die is nog voor de helft vrij en alle apps en foto's die op mijn micro kunne staan er op. ook het ram geheugen zit goed (tussen de 380 en 680 ) daar zit hij altijd tussen .ook sluit ik applicaties na gebruik af en het cache geheugen verwijder ik ook. Ik start mijn telefoon 2x perweek opnieuw op. Toch loopt mijn telefoon vaak vast bijv bij w.appe waar kan dat aan liggen. P.s ik ben heel zuining op mijn telefoon en zoek het helen internet af om kijken waardoor ik energie kan besparen(spaarstand enz) dat kun je denk ik ook wel lezen?
Badge
Vraagtekens waren niet de bedoeling
Reputatie 5
Badge +11
Hoi I.D,

Niet om flauw te doen over jouw Galaxy SIII, maar voor een smartphone is ie denk ik al behoorlijk op leeftijd.
Dit kán heel goed de oorzaak zijn. Dan is er niet zozeer iets niet goed met je telefoon, maar is hij gewoon oud.
http://www.sherv.net/cm/emoticons/object/telephone-2-smiley-emoticon-emoji.png
Smartphones worden nu eenmaal niet gemaakt om langer dan een paar jaar mee te gaan.


(PS: vraagtekens heb ik weggehaald voor je)
Badge
Oke bedankt. dan begin ik alvast met sparen ^/^
Badge
ik ben nu 14 dus ik heb hem iets langer als 1,5 jaar
Badge
Ik ben nu 14 dus ik heb hem iets langer als 1,5 jaar
Reputatie 3
Badge +9
Bedankt allemaal sorry voor de laten reactie.
Aan het geheugen kan het niet liggen die is nog voor de helft vrij en alle apps en foto's die op mijn micro kunne staan er op. ook het ram geheugen zit goed (tussen de 380 en 680 ) daar zit hij altijd tussen .ook sluit ik applicaties na gebruik af en het cache geheugen verwijder ik ook. Ik start mijn telefoon 2x perweek opnieuw op. Toch loopt mijn telefoon vaak vast bijv bij w.appe waar kan dat aan liggen. P.s ik ben heel zuining op mijn telefoon en zoek het helen internet af om kijken waardoor ik energie kan besparen(spaarstand enz) dat kun je denk ik ook wel lezen?


Ik zou toch eens een schone installatie te doen, alle apps kunnen er weer op. 
p.s. levels van games etc. ben je vaak wel kwijt.
Reputatie 5
Badge +11
Goeie tip, Martijn®!

I.D, weet je hoe je dit moet doen?
Reputatie 3
Badge +7
Oke bedankt. dan begin ik alvast met sparen ^/^
Aan welk toestel zit je te te denken l.D? In the mean time, kun je dit toch eens proberen
Ik zou toch eens een schone installatie te doen, alle apps kunnen er weer op.
Kwaad kan het niet, wel handig om een goed back-up te maken;)

Reageer