Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn gegevens overzetten naar een nieuwe telefoon als ik de telefoon ben verloren?

• February 2, 2026
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Ik heb mijn Samsung telefoon verloren. Hoe kan ik nog bij mijn gegevens op deze telefoon. Ik wil bij Simyo een nieuwe telefoon bestellen, maar dan moet ik de gegevens van mijn oude telefoon overzetten. Hoe doe ik dat zonder de fysieke telefoon met simkaart ?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Arievidecci,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je jouw telefoon bent verloren! 

Goeie vraag, ik denk dat het goed is om te achterhalen of je bepaalde gegevens van de telefoon ergens hebt opgeslagen behalve op de telefoon zelf zoals ​@Friesian (bedankt!!) ook al aangeeft! 

Mocht je een nieuwe simkaart opgestuurd willen hebben dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik maak dit dan graag voor je in orde. 

Groetjes,
Amy

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • February 2, 2026

Hoi ​@Arievidecci   

Voor mij zou om te beginnen de vraag zijn of je de simkaart al geblokkeerd hebt. Instellingen mijn Simyo ...simkaart.

Heb je ook al gekeken of vind mijn telefoon, find my device van Google je kan helpen om de telefoon te traceren? 

Verder zijn er een aantal opties waaraan ik denk. 

Chats van WhatsApp zijn een back-up van gemaakt? 

Contacten zijn opgeslagen in de cloud? 

Foto's zijn opgeslagen in Photos? 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • February 2, 2026

Hoi ​@Arievidecci,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je jouw telefoon bent verloren! 

Goeie vraag, ik denk dat het goed is om te achterhalen of je bepaalde gegevens van de telefoon ergens hebt opgeslagen behalve op de telefoon zelf zoals ​@Friesian (bedankt!!) ook al aangeeft! 

Mocht je een nieuwe simkaart opgestuurd willen hebben dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik maak dit dan graag voor je in orde. 

Groetjes,
Amy