.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen op mijn Android telefoon

  • 27 November 2017
  • 3 reacties
  • 4023 Bekeken

Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen in een ander emailadres op mijn Android telefoon?
Heb een andere telefoon met hetzelfde emailadres, niet handig dus.
icon

Beste antwoord door Els 28 November 2017, 12:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Op je telefoon ga je naar instellingen - accounts. Daar bewuste mailadres verwijderen en nieuwe toevoegen.

Klaar.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Wil-Ma,

Bedoel je het mailadres waarop het toestel bij Google geregistreerd staat? Dat zou ik niet wijzigen, je apps uit de Play Store zijn hieraan gekoppeld. Welk mailadres je wilt gebruiken voor het ontvangen en verzenden van email kan je per telefoon zelf bepalen uiteraard in de instellingen van je mail app.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Wil-Ma,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt, we zijn hier allemaal om elkaar te helpen met het juiste antwoord.

Het is mogelijk om je e-mailadres aan te passen in je telefoon. Houd wel rekening met wat Franswon hierboven aangeeft. Indien je app-store verbonden is met het Google-account dat je eerder hebt ingesteld, is het wellicht aan te raden om je nieuwe e-mailadres toe te voegen in plaats van te vervangen. In onze Toestelhulp kun je zien hoe je e-mail op jouw telefoon kunt instellen. Selecteer hier eerst jouw type telefoon en kies dan onder 'e-mail' voor 'handmatig instellen'. Gaat dit lukken zo?

@ Franswon en Ray, bedankt voor de input!

Groetjes,
Els

Reageer