.

Beantwoord

Hoe kan ik het volume trilsignaal aanpassen bij Samsung Galaxy S4 Mini?

  • 4 May 2015
  • 6 reacties
  • 4793 Bekeken

Hi,

Ik wil de intensiteit van mn trilsignaal veranderen, alleen heeft mijn telefoon die optie niet.
Er zou een optie voor moeten zijn als je op 'geluid' klikt en dan ergens onder geluidstand en volume.

Kan iemand mij vertellen waar ik die optie kan vinden? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de intensiteit niet kan veranderen.

Groetjes Yonique
icon

Beste antwoord door RicoK 4 May 2015, 12:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Android zelf voorziet hier niet in. Wel kun je een app installeren, zoals https://play.google.com/store/apps/details?id=net.xdevelop.vibrator&feature=search_result
Leuke vraag, Yonique...geldt ook voor je gebruikersnaam.
Hoe stel je dat precies voor, hoeveel db wil je?
Ben benieuwd....:P

Serieus, controleer eens of je zelf een eigen ritme kunt instellen op je foon, en anders helpt het ook wanneer een tank op rupsbanden voorbij dendert...:?

Ik vrees dat ik als paerdjuh minder verschil maak... heeeeelaas.
@RicoK - dankjewel voor je antwoord! Heb de app geïnstalleerd en kan wel kiezen voor een sterke vibratie, maar toch blijft het volume laag.

@Friesian - wellicht ligt het dan toch aan de db? Geen idee hoeveel ik nu heb en hoe kan ik de db kan veranderen?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Wanneer je op de startpagina van je telefoon bent en je scrollt van boven naar beneden komen een aantal sneltoetsen in beeld bovenaan, waaronder melodie.
Houd je die toets ingedrukt kom je ook direkt in de instellingen.
Bij volume kun je dan het e.e.a. instellen.
Maar bedenk dat volume te maken heeft met aantal decibel en trillen op de schaal van Richter lijkt mij echt een beetje teveel van het goede.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Yonique, welkom op het forum!

Wat goed van RicoK en Friesian dat ze je zo snel te hulp zijn geschoten :D
Mocht je nog meer vragen hebben; je weet het forum nu te vinden, toch?

Mocht je nog meer vragen hebben; je weet het forum nu te vinden, toch?

Ooit de vraag gelezen? Waar is het forum? Ik ben het kwijt, hellup......:D

Reageer