Sinds ik het Simyo abonnement heb synchroniseert de google agenda niet meer met de google agenda op mijn telefoon.
Het lijkt een conflict te zijn tussen de S planner van Samsung en de google agenda app.
Het volgende heb ik al geprobeerd: google agenda leeg maken, google agenda app verwijderen, google agenda app opnieuw installeren, s planner leeg maken. Telefoon volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Wie heeft er tips?!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Trix.
Probeer eens de onderstaande link.
https://support.google.com/calendar/answer/6135516?hl=nl&ref_topic=6110645
Groet,
Friesian
Probeer eens de onderstaande link.
https://support.google.com/calendar/answer/6135516?hl=nl&ref_topic=6110645
Groet,
Friesian
Hoi Trix.
Probeer eens de onderstaande link.
https://support.google.com/calendar/answer/6135516?hl=nl&ref_topic=6110645
Groet,
Friesian
Dank je, had ik ook allemaal al geprobeerd, behalve reset naar fabrieksinstellingen.
Ik heb nu de google agenda app verwijderd, de sunrise agenda app geïnstalleerd. Dit werkt wel....
m.vr.gr.
Hoi Trix,
Jammer om te horen dat het synchronisatie van je S planner problemen gaf.
Gelukkig heeft Friesian een link geplaatst met tips om dit te verhelpen en ben je hopelijk definitief af van het probleem :)
@Friesian, bedankt voor je antwoord.
Jammer om te horen dat het synchronisatie van je S planner problemen gaf.
Gelukkig heeft Friesian een link geplaatst met tips om dit te verhelpen en ben je hopelijk definitief af van het probleem :)
@Friesian, bedankt voor je antwoord.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.