.

Beantwoord

Hoe kan ik het probleem met synchronisatie google agenda verhelpen?

  • 7 February 2015
  • 3 reacties
  • 11325 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Sinds ik het Simyo abonnement heb synchroniseert de google agenda niet meer met de google agenda op mijn telefoon.
Het lijkt een conflict te zijn tussen de S planner van Samsung en de google agenda app.
Het volgende heb ik al geprobeerd: google agenda leeg maken, google agenda app verwijderen, google agenda app opnieuw installeren, s planner leeg maken. Telefoon volledig uitgezet en opnieuw opgestart.  Wie heeft er tips?! 
icon

Beste antwoord door Trix 8 February 2015, 13:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi Trix.

Probeer eens de onderstaande link.
https://support.google.com/calendar/answer/6135516?hl=nl&ref_topic=6110645

Groet,
Friesian
Hoi Trix.

Probeer eens de onderstaande link.
https://support.google.com/calendar/answer/6135516?hl=nl&ref_topic=6110645

Groet,
Friesian

Dank je, had ik ook allemaal al geprobeerd, behalve reset naar fabrieksinstellingen.
Ik heb nu de google agenda app verwijderd, de sunrise agenda app geïnstalleerd. Dit werkt wel....

m.vr.gr.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Trix,

Jammer om te horen dat het synchronisatie van je S planner problemen gaf.

Gelukkig heeft Friesian een link geplaatst met tips om dit te verhelpen en ben je hopelijk definitief af van het probleem :)


@Friesian, bedankt voor je antwoord.

Reageer