Skip to main content

.

Hallo,



ik heb een Samsung S5 gekocht en heb daar de simkaart van Simyo ingedaan. Helaas heb ik nog geen verbinding. Ik kan dus niet bellen, smsen of internetten. Ik heb ook geen instellings-smsjes ontvangen.



Graag jullie hulp.
Hoi Sycer,



Welkom op het forum.



Vraagje?



Is de sim kaart van Simto ook nieuw?



Groet Ray
Nee, dat is degene die ik augustus 2014 toegestuurd heb gekregen. destijds besteld voor een HTC one X.
Ok, misschien kun je de telefoon uitzetten, sim er even uithalen voor 15 minuten dan er weer in doen en kijken wat er dan gebeurt?



Want ik neem aan dat de telefoon aangeeft dat er geen sim is?
Hij werkt. Bedankt voor de tip 🙂
Graag gedaan :)



En mocht je het gezellig vinden of nog andere vragen hebben, spit het forum even door of stel gerust je vraag.



Groet,



Ray
Hoi sycer,



Ik heb je topic even naar het subforum Android verplaatst. Dan is het makkelijker te vinden voor anderen met dezelfde vraag.



Fijn dat de tips van Raytje je geholpen heeft je nieuwe S5 aan de praat te krijgen 🙂

Reageer