.

Beantwoord

Hoe kan het dat een mysterieus bestand blijft terugkeren?

  • 12 July 2016
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo
Op mijn samsung s4 heb ik 2 bestandjes die heletijd terug komen
Ik vind ze nogal vaag maar kan er niks van vinden op Internet
Ze staan bij mijn bestande--> downloads
Bij de normale snelkoppeling van downloads staan ze niet.. hoe kan ik de foto sturen? zodat het duidelijker is want hier kunnen jullie ook niks mee
Mvg
icon

Beste antwoord door Jihane 13 July 2016, 17:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi I.D.,

Wat leuk om je weer terug te zien op het Simyo Forum!

Wel jammer natuurlijk dat het gaat om een probleem. Ik kan je plaatjes wel openen, maar die zijn niet heel veelzeggend. Wat gebeurt er als je ze verwijdert? Keren ze dan terug? En hoe lang duurt het eer ze terug zijn?

Ik heb dit even voor je opgezocht op Google, en ik zie steeds terugkomen dat het gekoppeld kan zijn aan apps zoals Snapchat of Facebook. Wil jij een klein testje voor me doen? Wil je die bestandjes verwijderen, en dan alles gebruiken behalve Snapchat of Facebook? En dan controleren of ze terugkeren? Later kun je Facebook en/of Snapchat wél openen, en checken of dit betekent dat de bestandjes een terugkeer maken.

Ik ben echt heel benieuwd, I.D.! Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo
Ik zat zelf eerst te denken aan synchroniseren van bijv one drive maar toch heb ik even gekeken. bestande gewist alles gedaan behalve snapchat (Facebook app Heb ik niet kost teveel geheugen) niks geen bestande. Snapchat geopend en de bestanden waren er verwijdert en Snapchat weer opnieuw geopend. en ja hoor ze waren er weer

Mvg
Reputatie 7
Badge +10
Hoi I.D.,

Kijk eens aan! Lag het dus aan Snapchat? Zo klinkt het wel. In dat geval zou ik me er niet teveel zorgen over maken, eigenlijk.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer