Skip to main content
Ik heb de gegevensinstellingen ingesteld volgens het antwoord op dit forum maar ik heb nog steeds geen internet/data-verbinding. Wat moet ik nog meer doen?
Hoi gkb, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je topic even in het subforum Android gezet. Zo kunnen andere forumgebruikers makkelijker hun antwoord vinden.



Voor de zekerheid heb ik jouw internet opnieuw aangesloten, ik hoop dat dat al gaat helpen. Als je je mobiel een kwartiertje uit zet weet je dat.



Als dit niet werkt is het belangrijk om te weten welke LG 7 je hebt. De LG Optimus L7 P700 of de LG Optimus L7 II Dual P715.

In geval van de tweede; check dan in welke simslot je simkaart zit. Vaak is er maar één geschikt voor internet.



Ook zullen de instellingen juist moeten zijn. Dit zijn ze voor jouw telefoon:

Je begint vanaf het Startscherm:



Kies Applicaties;

Scroll naar rechts;

Kies Opties;

Kies Meer;

Scroll naar beneden;

Kies Mobiele netwerken;

Als Datatoegang aan uitgevinkt is, vink deze dan aan;

Als Datatoegang aan aangevinkt is, sla de volgende stap over;

Kies Ja;

Kies Toegangspunten;

Druk op de Menu-toets;

Kies Nieuwe APN;

Bij Naam, voer Mobiel Internet in;

Bij APN, voer portalmmm.nl in;

Bij Proxy, voer niets in;

Bij Poort, voer niets in;

Bij Gebruikersnaam, voer niets in;

Bij Wachtwoord, voer niets in;

Scroll naar beneden;

Bij MCC, voer 204 in;

Bij MNC, voer 08 in;

Bij Verificatietype, vink PAP aan;

Bij APN-type, voer default (Let op: in kleine letters) in en kies OK (Geen invoerveld beschikbaar, vink dan Internet aan);

Druk op de Menu-toets;

Kies Opslaan;

Vink Mobiel Internet aan.

De LG is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet. Keer terug naar het Startscherm. Zet de LG uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren. Je kunt nu internetten met je LG op het netwerk van Simyo.





Wil je laten weten of dit allemaal geholpen heeft, gkb?
Het heeft geholpen! De instellingen stonden al goed. Blijkbaar was het opnieuw aansluiten door Simyo nodig.



Groeten,

Gkb





Hoi gkb, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je topic even in het subforum Android gezet. Zo kunnen andere forumgebruikers makkelijker hun antwoord vinden.



Voor de zekerheid heb ik jouw internet opnieuw aangesloten, ik hoop dat dat al gaat helpen. Als je je mobiel een kwartiertje uit zet weet je dat.



Als dit niet werkt is het belangrijk om te weten welke LG 7 je hebt. De LG Optimus L7 P700 of de LG Optimus L7 II Dual P715.

In geval van de tweede; check dan in welke simslot je simkaart zit. Vaak is er maar één geschikt voor internet.



Ook zullen de instellingen juist moeten zijn. Dit zijn ze voor jouw telefoon:

Je begint vanaf het Startscherm:



Kies Applicaties;

Scroll naar rechts;

Kies Opties;

Kies Meer;

Scroll naar beneden;

Kies Mobiele netwerken;

Als Datatoegang aan uitgevinkt is, vink deze dan aan;

Als Datatoegang aan aangevinkt is, sla de volgende stap over;

Kies Ja;

Kies Toegangspunten;

Druk op de Menu-toets;

Kies Nieuwe APN;

Bij Naam, voer Mobiel Internet in;

Bij APN, voer portalmmm.nl in;

Bij Proxy, voer niets in;

Bij Poort, voer niets in;

Bij Gebruikersnaam, voer niets in;

Bij Wachtwoord, voer niets in;

Scroll naar beneden;

Bij MCC, voer 204 in;

Bij MNC, voer 08 in;

Bij Verificatietype, vink PAP aan;

Bij APN-type, voer default (Let op: in kleine letters) in en kies OK (Geen invoerveld beschikbaar, vink dan Internet aan);

Druk op de Menu-toets;

Kies Opslaan;

Vink Mobiel Internet aan.

De LG is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet. Keer terug naar het Startscherm. Zet de LG uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren. Je kunt nu internetten met je LG op het netwerk van Simyo.





Wil je laten weten of dit allemaal geholpen heeft, gkb?


Heey, top! Dank je voor je terugkoppeling, gkb 🙂

Reageer