Skip to main content
antwoord

Help. Te vaak verkeerde patroon ingevoerd.

  • October 15, 2012
  • 5 reacties
  • 1980 Bekeken

Ik krijg op mijn telefoon de melding dat ik teveel pogingen heb gedaan voor patroon. Vervolgens wordt mijn googleaccount gevraagd maar dat pakt hij niet. Wie kan mij verder helpen?
Graag zsm antwoord.

groet,
Ria

Beste antwoord door Alex

Hoi Ria,

Ik denk dat je hiervoor het best contact kunt opnemen met Google. Zij kunnen je Googleaccount voor je achterhalen. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

5 reacties

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • antwoord
  • October 17, 2012
Hoi Ria,

Ik denk dat je hiervoor het best contact kunt opnemen met Google. Zij kunnen je Googleaccount voor je achterhalen. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • December 19, 2012
Wanneer je te vaak het verkeerde patroon gebruikt hebt, word er idd naar je Google account gevraagd, om zo volgensmij een code op te sturen naar je Gmail. Als hij deze pakt kun je altijd nog Google contacteren.

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • December 20, 2012
Bedankt voor je bijrage HeeTeeCee.

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • January 6, 2013
Ik krijg op mijn telefoon de melding dat ik teveel pogingen heb gedaan voor patroon. Vervolgens wordt mijn googleaccount gevraagd maar dat pakt hij niet. Wie kan mij verder helpen?
Graag zsm antwoord.

groet,
Ria




zorg er wel voor dat je verbinding via 3g kan maken
anders krijg je de melding dat het wachtwoord  niet goed is

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • January 7, 2013
Bedankt voor je reactie Ameland.