Skip to main content

.

Beantwoord

Help. Te vaak verkeerde patroon ingevoerd.

  • 15 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1976 Bekeken

Ik krijg op mijn telefoon de melding dat ik teveel pogingen heb gedaan voor patroon. Vervolgens wordt mijn googleaccount gevraagd maar dat pakt hij niet. Wie kan mij verder helpen?
Graag zsm antwoord.

groet,
Ria

Beste antwoord door Alex

Hoi Ria,

Ik denk dat je hiervoor het best contact kunt opnemen met Google. Zij kunnen je Googleaccount voor je achterhalen. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 17 oktober 2012
Hoi Ria,

Ik denk dat je hiervoor het best contact kunt opnemen met Google. Zij kunnen je Googleaccount voor je achterhalen. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • 19 december 2012
Wanneer je te vaak het verkeerde patroon gebruikt hebt, word er idd naar je Google account gevraagd, om zo volgensmij een code op te sturen naar je Gmail. Als hij deze pakt kun je altijd nog Google contacteren.

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 20 december 2012
Bedankt voor je bijrage HeeTeeCee.

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • 6 januari 2013
Ik krijg op mijn telefoon de melding dat ik teveel pogingen heb gedaan voor patroon. Vervolgens wordt mijn googleaccount gevraagd maar dat pakt hij niet. Wie kan mij verder helpen?
Graag zsm antwoord.

groet,
Ria




zorg er wel voor dat je verbinding via 3g kan maken
anders krijg je de melding dat het wachtwoord  niet goed is

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 7 januari 2013
Bedankt voor je reactie Ameland.

Reageer