Skip to main content
antwoord

Google Pixel 9a 256gb, wanneer is deze leverbaar?

• July 19, 2025
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Wanneer is de Google Pixel 9A 256gb weer leverbaar? 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Mikall,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Het klopt dat de Google Pixel 9A 256gb momenteel niet leverbaar is. Wij weten helaas niet van tevoren wanneer onze toestellen binnen komen, ik durf je daarom niet te zeggen wanneer wij de Google Pixel 9A 256gb weer op voorraad hebben. Ik raad aan om onze website in de gaten te blijven houden hiervoor. Zodra wij de toestellen weer op voorraad hebben, wordt dit meteen bijgewerkt op onze website.

Bedankt voor je hulp! ​@wimj12 😊

Groetjes,
Roeqajja

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 19, 2025

Als je hem direct wilt hebben: belsimpel heeft hem op voorraad.

Over de voorraad van Simyo: geen idee.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 21, 2025

Hi ​@Mikall,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Het klopt dat de Google Pixel 9A 256gb momenteel niet leverbaar is. Wij weten helaas niet van tevoren wanneer onze toestellen binnen komen, ik durf je daarom niet te zeggen wanneer wij de Google Pixel 9A 256gb weer op voorraad hebben. Ik raad aan om onze website in de gaten te blijven houden hiervoor. Zodra wij de toestellen weer op voorraad hebben, wordt dit meteen bijgewerkt op onze website.

Bedankt voor je hulp! ​@wimj12 😊

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • July 22, 2025

Dank voor de reacties

Lijkt erop dat overstappen helaas mijn enige optie is. Huidige telefoon is op z'n eind. Mijn zinnen gezet op de Pixel 9a vanwege de batterij en schermhelderheid. Maar vanwege de niet uitbreidbare opslag dan wel de 256gb versie. 

Zal eens bij Belsimpel kijken wat de opties zijn. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 22, 2025

Je kan ook een toestel kopen zonder overstap, in ieder geval bij belsmpel.

Gewoon los toestel. Voor wat het waard is: ik doe niet anders.

JanD
  • Forum Expert
  • July 23, 2025

Beste ​@Mikall overstappen is natuurlijk nergens voor nodig, je kunt gewoon bij Simyo blijven en bij iedere telefoonboer op de hoek van de straat een geschikt toestel kopen.

• auteur
  • Beginner
  • July 23, 2025

Als ik €600 over zou hebben op dit moment had ik dat ook wel gedaan