.

geen internet verbinding met mijn nieuwe abonnement samen met Galaxy S GT-I9000

  • 6 September 2012
  • 3 reacties
  • 1747 Bekeken

Hoi, op 6 september is mn Simyo abonnement ingegaan, maar mn internet via KPN netwerk doet het niet. Hij staat volgens "mijn Simyo"wel aan, maar  ik kriijg geen verbinding. Wie kan me helpen?

Mvg,
Rob

3 reacties

Hee Rob,

dit probleem heb ik ook!!! ik hoop dat er een reactie komt!
Paola
Ik heb een galaxy ace en het lukt niet om mobiel internet aan de praat te krijgen. Ik heb volgens de beschrijving in andere antwoorden een toegangspunt mobiel internet toegevoegd en de vink voor pakketgegevens aangezet. Toestel uit en aan maar geen mobiel internet. Wat nu? Wifi werkt wel, en ook bellen en sms'en werken wel gewoon.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi, op 6 september is mn Simyo abonnement ingegaan, maar mn internet via KPN netwerk doet het niet. Hij staat volgens "mijn Simyo"wel aan, maar ik kriijg geen verbinding. Wie kan me helpen?

Mvg,
Rob


Ik heb een galaxy ace en het lukt niet om mobiel internet aan de praat te krijgen. Ik heb volgens de beschrijving in andere antwoorden een toegangspunt mobiel internet toegevoegd en de vink voor pakketgegevens aangezet. Toestel uit en aan maar geen mobiel internet. Wat nu? Wifi werkt wel, en ook bellen en sms'en werken wel gewoon.

Welkom op het forum Rob Alk en Ruub,

Volgens onze gegevens hebben jullie inmiddels gebruik kunnen maken van internet via ons netwerk. Een Samsung Galaxy draait op het Android besturingssysteem. Daarom moet je de internet instellingen handmatig invoeren. Mocht het toch nog niet werken kun je de instellingen in dit topic terug vinden.

Hee Rob,

dit probleem heb ik ook!!! ik hoop dat er een reactie komt!
Paola


Welkom op het forum paola,

Ik dat je de optie 'internet op je mobiel/mms nog uit hebt staan. Je kunt deze optie aan/uit zetten via de persoonlijke pagina. Als je deze optie uit hebt staan, kun je technisch gezien geen gebruik maken van internet. De optie kun je terug vinden onder het tabblad 'gegevens en instellingen'.

Groetjes,

Alex

Reageer