.

Beantwoord

Gaat er een Samsung/Iphone nog komen in de telefoonshop?

  • 2 October 2016
  • 19 reacties
  • 422 Bekeken

Badge +1
Ik zie geen iphone of samsung in shop , gaat die nog komen ?
gr Adrie
icon

Beste antwoord door Ilias 4 October 2016, 14:23

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Ik verwacht het niet. Wellicht ooit (weer) een instap-Samsung, maar zeker geen topmodellen.
Badge +1
Mercie !
Ik zie 1 Samsung en 2 Huawei. Wat zien jullie?
Reputatie 7
Je hebt helemaal gelijk, maar ik dacht vooruit/mee met de TS, omdat hij aangaf iPhones en Samsungs willen te gaan zien in de shop en dergelijke topmodellen zullen niet beschikbaar komen in de shop. De Samsung, met alle respect, is natuurljk een budgetmodel, maar wel een Samsung. :8
Ik zie geen iphone of samsung in shop , gaat die nog komen ?
gr Adrie

omdat hij aangaf iPhones en Samsungs


@RicoK
Meen je dat voor een eggie?:D
Reputatie 7
Waar reageer je nu op?!?! :?
Enkelvoud / meervoud.🆒
@RicoK
De huidige budget telefoons zijn beter dan ze geweest zijn.
Ik vraag mij elke keer af waarom de telefoons in de Telefoonshop duurder zijn dat bij bijvoorbeeld de Mediamarkt. De Huawei P9 Lite is namelijk 8 euro duurder dan bij de Mediamarkt en daar zit je Simyo klantenkorting al bij in.
Badge +1
Er komt voor mij eerdaags een breekpunt dat een een abb. Met telefoon goedkoper is . En dat betekent dan stoppen met simyo. Dit om dat er nier veel keus is in de shop .
Je hoeft de telefoon toch niet persé bij de Shop van Simyo te kopen? En een abonnement met telefoon is niet altijd goedkoper 😉
Reputatie 7
Voor de beste prijs vergelijking gebruik ik altijd: https://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Streetmate,

Momenteel hebben we inderdaad geen Samsung en/of een iPhone in onze telefoonshop. De toestellen die we momenteel aanbieden betreffen de Microsoft Lumia 640, de Huawei P8 Lite en de Huawei P9 Lite. Je kunt deze hier terugvinden. Of de Samsung toestellen nog zullen komen, kan ik niet beloven. Zelfde geldt ook voor de iPhone.

@Raytje, dat is een goede vraag. Ik kan daar natuurlijk allerlei redenen voor bedenken, zoals dat de voorraad van Simyo natuurlijk niet zo groot is als de voorraad van de mediamarkt, wat invloed kan hebben op de inkoopprijs en dus ook de verkoopprijs. Dit is echter geen reden die ik van bovenaf heb. Hier heb ik vandaag geen antwoord op kunnen krijgen.

@Streetmate, ik raad je aan om goed na te denken over het wel of niet goedkoper uitkomen met een gekocht toestel of met een abonnement met toestel. In vele gevallen is een Sim Only voordeliger dan je denkt! Wellicht dat je ook kan kijken op de prijsvergelijk site van Tweakers.

Hahahaha, verder wil ik nog zeggen dat jullie me altijd wel weten te laten lachen. @Friesian, @RicoK.

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +9
Je hoeft de telefoon toch niet persé bij de Shop van Simyo te kopen? En een abonnement met telefoon is niet altijd goedkoper ;-)

Yep....klopt als een zwerende vinger. Zeker bij de duurdere toestellen loont het zeker om eens wat berekeningen te maken. Als je nu een gunstig sim only abonnement van Simyo hebt, kan het zeker voordeliger zijn om daar een los toestel bij te kopen. Enige nadeel, je moet dan ineens een flinke som geld op tafel leggen. Het is wat je kan en wat je wilt.
Je hoeft de telefoon toch niet persé bij de Shop van Simyo te kopen? En een abonnement met telefoon is niet altijd goedkoper ;-)

Yep....klopt als een zwerende vinger. Zeker bij de duurdere toestellen loont het zeker om eens wat berekeningen te maken. Als je nu een gunstig sim only abonnement van Simyo hebt, kan het zeker voordeliger zijn om daar een los toestel bij te kopen. Enige nadeel, je moet dan ineens een flinke som geld op tafel leggen. Het is wat je kan en wat je wilt.

Dat kan, maar heren.....
Wanneer je het forum volgt dan lees je ook over zeer hoge buitenbundel kosten waartegen Simyo hooguit de wettelijk verplichte bescherming bied. Ik heb al eens gelezen van een rekening van 600 eur en als ik me niet vergis ook van 800. Vraag me niet naar de topics want ik bewaar ze niet om me niet te ergeren.
Maar zoals Raytje ook weet is de leon een groot fan van Samsung 😉 (en volgens mij vindt ie appelmoes van de @ldi lekker :)) maar als ik kijk naar de duurdere toestellen daarvan dan zit je ook al gauw aan de 800 eur. En je wilt voor die prijs een goed toestel voor jaren en niet buitenbundel kosten van een maand.
Lijkt me niet meer dan logisch.

@Ilias
Ik weet niet of het je wel is opgevallen maar ten tijde dat het topic is gestart was er WEL een Samsung.
Jij brengt me ook aan het lachen.....:P
Correctie
Rekeningen tet hoogte van 600 / 800 eur inclusief buitenbundel!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Ik snap je goed, maar rekeningen met € 600,- of € 800,- zijn ook mogelijk bij een abonnement in combinatie met een toestel. Verder denk ik dat je met een Sim Only in combinatie met een los toestel over het algemeen goedkoper uit bent, dan een tweejarig abonnement in combinatie met toestel. Uiteraard geldt dit niet altijd, helemaal als je sommige acties voorbij ziet komen.

Groetjes,
Caspar
Badge +1
... maar rekeningen met € 600,- of € 800,- zijn ook mogelijk bij een abonnement in combinatie met een toestel. Verder denk ik dat je met een Sim Only in combinatie met een los toestel over het algemeen goedkoper uit bent, dan een tweejarig abonnement in combinatie met toestel. Uiteraard geldt dit niet altijd, helemaal als je sommige acties voorbij ziet komen. Groetjes,CasparHet is maar wat je er voor over hebt.. kijk af en toe eens terug in de tijd, tel op wat je er aan uit gegeven hebt en vraag jezelf af .... "was het dat waard...."
Immers 2 jaar 30 euro/maand is wel mooi 720 euro... als je dat bedrag ineen keer had moeten uitgeven had je wrs langer achter je oren gekrabbeld....
Van mijn Nokia gaat dus de WA-support af (net als sommige Blackberry's). Bijna 6 jaar oud, ooit sim lock vrij gekocht voor 300 euro (toen een Iphone het dubbele kostte...). daar heb ik toen naar tevredenheid Simyo opgezet. Wil je nu ook zo'n mooi strak klein formaat.... met een laatste OS, dan is er heel weinig, geen Android, geen Winphone, alleen een Iphone 5S, gelukkig wel ongeveer de helft vd prijs tov de introductie, helaas niet bij jullie...
Mijn oude Nokia gebruik ik bij crossen in het bos (just in case) ... met een nieuw Simyo nr en de Iphone voor de rest...
(die is duidelijk een stuk minder stevig...) met een klein pakket incl internet bij Vodaphone, 10.50 p/m. De Iphone zit met een vaste prijs in dat pakket.

Zo'n Iphone5S kunnen jullie ook overwegen? Niet de allernieuwste modellen maar wel met de laatste updates.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi andrer,

Je hebt gelijk, als je het allemaal bij elkaar optelt, dan zal je wel twee keer nadenken of je dat bedrag wilt betalen ook al ben je evenveel of zelfs goedkoper uit! Dit is dan ook het nadeel van het kopen van een los toestel en een voordeel van een toestel i.c.m. een abonnement.

Een iPhone 5S is zeker een mooi toestel om in de telefoonshop te plaatsen. Ik zal het doorgeven aan de beheerder van de telefoonshop, en wie weet zie jij binnenkort een iPhone in de telefoonshop :D

Groetjes,
Caspar

Reageer