.

Beantwoord

Flex 4G uit en geen 3G meer?

  • 22 July 2015
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Ik heb flex 4g aangezet op de site en een paar uur gewacht,mijn telefoon opgestart maar heb geen 4g .
hierna heb ik flex 4g weer uitgezet maar nu heb ik ook geen 3g verbinding meer?
icon

Beste antwoord door Ali 23 July 2015, 12:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi sutton,

Welkom op het forum,

Erg vervelend dat je geen verbinding kon leggen met het internet.

Je hebt gisteren de 4G bundel aangevraagd. De reden dat je niet op het internet kon heeft te maken omdat je APN instellingen niet correct zijn. Hier vind je de juiste APN instellingen voor je toestel . Ik zie dat je de 4G weer bundel hebt opgezegd. Per 1 augustus komt deze bundel te vervallen.

Je hebt gistermiddag verbinding gehad met het mobiel internet netwerk. Kan ik hieruit opmaken dat alles nu werkt?
ik heb op dit moment weer wel verbinding met mobiel internet,hoe kan ik zien of dit 3g of 4g is?

Ik heb de 4g bundel uitgezet omdat ik dacht dat ik dan weer gelijk 3g zou hebben maar dat werkte dus niet.
Ik kan per 1 augustus toch de 4g bundel weer inschakelen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sutton,
Als jij niets aan de instellingen van je telefoon hebt veranderd, zou je 4G verbinding moeten hebben. Ergens bovenin het scherm hoor je dan 4G of LTE te zien.
Je Flex 4G heb je uitgezet op 22 juli, dat betekent dat het aan het einde van de maand stopt. Als je toch weer 4G Flex wilt hebben, kun je dat op 1 augustus weer aanzetten, inderdaad.

Kun je in je scherm zien wat voor verbinding je hebt, sutton?
Ik denk dat het weer werkt want bovenin het scherm zie ik 4G staan,naast het wifi symbool.
waarschijnlijk heeft het gewoon langer geduurd dan de aangeven tijd van een uur om om te schakelen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi sutton,

Ik ben blij om te horen dat je toch 4G verbinding hebt 😳 Het kan dat dit even duurt. Wat hierbij helpt is om je telefoon uit en aan te zetten. Ook helpt het vaak om daarbij je simkaart even te verwijderen en weer terug te plaatsen.

Hopelijk zien we je weer terug op het forum als je nog vragen hebt 😳

Reageer