Skip to main content
de helpdesk van LG zegt dat de provider (dus simyo) het eigen mobielnummer in mijn LGE430 kan instellen/veranderen.

is dat zo en wat moet ik daarvoor doen?
Huh???????? Nooit van gehoord.



Bij mijn iPhone staat mijn eigen nummer bovenin in de lijst met "Contacten".
Misschien bedoelt Strauss dat hij een ander mobiel nummer wil? Dat kan via dit forum worden aangevraagd, en kost 5 euro.
Ach ja! Scotsman dat is een goeie! Nog niet aan gedacht.
dat is niet wat ik bedoel.

in de telefoon onder "eigenschappen" "opties" "over de telefoon" staat "telefoon identiteit" "mijn telefoonnummer"

daar staat het nummer van de vorige eigenaar wat ik wil veranderen in mijn eigen 06nummer.

hoe moet dat?

LG heeft geen idee.
Heb je al een nieuwe installatie gedaan? dus format en alles opnieuw er weer op?
ja dat is gedaan. alles terug naar fabrieksinstellingen
Ai.. dat is vervelend Strauss. Heeft het toestel misschien ooit een simlock gehad naar je weet?
Apart om te lezen dat LG niet weet hoe hun eigen toestellen werken..
Hoi Strauss, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo blijft het forum overzichtelijk 🙂



Super om te zien dat verschillende gebruikers je al hebben geprobeerd te helpen 😮 Ik begrijp dat je in je telefoon je eigen 06-nummer niet ziet onder Mijn telefoonnummer.



Ik heb zelf ook een LG en bij mij staat bij Mijn telefoonnummer > Onbekend. Nu gebruik ik geen Simyo simkaart in deze telefoon. Als ik zelf bel met mijn LG krijgt diegene die gebeld wordt wel het juiste 06-nummer te zien.



Wordt bij jou ook het goede telefoonnummer weergegeven of zien mensen je nummer niet?



@Scotsman, koorelle, Martijn®️ en Raytje; bedankt voor jullie reacties 😃

Reageer