.

Doorschakelen met voorwaarden actief verwijderen

  • 20 August 2012
  • 5 reacties
  • 8605 Bekeken

Hallo,
Ik heb een Samsung GT-15800 en kan sinds enkele dagen niet meer bellen of gebeld worden  (wel sms-sen). Bij kiezen van nummer verschijnt er kort een zwart balkje met "Doorschakelen met voorwaarden actief" en als gebelde de oproep beantwoordt verschijnt er In de wacht op het scherm en valt het toestel dood. Hoe krijg ik dit weer goed? Kan niets vinden in de handleiding of bij instellingen.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum corspa,

Ik vermoed dat er op toestelniveau iets is ingeschakeld m.b.t. doorschakelen. Je kunt alle doorschakelingen verwijderen door ##002# in te toetsen op je toestel en op de belknop te drukken. Kan je nagaan of dit je probleem op lost?

Groetjes,

Alex
Bedankt voor de tip, Alex. Helaas werkt dit niet hoewel deze "truc" wel alle doorschakelingen ongedaan maakt. Nu is mijn mobiel laatst wel nat geworden maar ik heb het zorgvuldig laten drogen: simkaart en batterij eruit en 3 dagen in rijstkorrels gelegd. En voorzover ik heb gemerkt doet alles het weer, behalve dus het bellen. Zou dat deze storing mogelijk veroorzaakt kunnen hebben?
Reputatie 2
Badge +1
Hey corspa,

Het is mogelijk dat het feit dat jouw telefoon nat is geworden het probleem is. Ik wil je adviseren om jouw telefoon door een reparateur te laten testen op (water)schade. Zou je even kunnen laten weten wat de uitkomst is?
Hallo Wayne,
Ben naar een KPN winkel gegaan waar men mij vertelde dat de storing zeer waarschijnlijk door waterschade is veroorzaakt. Hadden al vaker soortgelijke meldingen gekregen. Het na laten kijken zou zeker rond de €50,-- kosten en de vraag is of ik er wat mee op zal schieten. Heb een nieuw toestel gekocht voor ietsje meer dan dat bedrag. Weliswaar eenvoudiger maar voor mijn gebruik (bellen, beperkt gebruik internet) afdoende.
Maar bedankt voor het meedenken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi corspa,

Bedankt voor je uitleg. Veel plezier met je nieuwe toestel in ieder geval.

Groetjes,

Alex

Reageer